Capitolul 4

287 11 1
                                    

Pov.Alpha:
Unde o fi?O căutăm de o noapte și nu o mai găsim!Stai un pic,un soldat de al meu i-a depistat urma și spune că se ascunde la un hotel plin cu oameni!
I-am luat urma și o s-o prindem în cel mult o oră.Păzea că venim Ana!

Pov.Ana:
Ma trezesc la 7 dimineața pentru a căuta o facultate.Acesta era visul meu încă din copilărie.Pornesc la drum și găsesc o facultate aproape de hotel.Intru în ea și mă duc la director pentru a-mi depune actele.Dupa doua ore sunt înscrisă la facultate și voi sta la camin începând de săptămâna viitoare.Sper sa mai fie si niste varcolaci sau alte ființe supranaturale.Ma opresc la un magazin să-mi cumpăr mâncare.Ajung greu la hotel dar ajung măcar!Dar nu aș fi vrut să ajung pentru că vedeam cum fosta mea haită mă urmărea în frunte fiind Alpha cu ochii lui roșii de luptă.Scap plansele din mână și o iau la fugă spre cel mai apropiat copac.Dar sunt prinsă de picior de James.Eram prea speriată să mai spun ceva dar să mă mai lupt!Am sfârșit uitandu-mă cum James mă trage spre Alpha.
-Ce avem noi aici?Pe vârcolacul phoenix care ar trebui să se lupte cu noi dar nici macar nu își poate controla puterile!
Nu aveam ce sa fac decât să mă uit la Alpha și să dau din cap în semn de predare.Ce a spus este adevarat nici macar nu îmi știu puterile dar să le și mai controlez!Presupun ca acesta este sfârșitul vieții mele.Macar mi-am îndeplinit visul adică să mă înscriu la o facultate.James mă ia în brațe stil mireasa și mă baga in mașină.Unde sunt așteptată de un om cu o injecție în mână.Incep sa ma zbat dar degeaba.Omul îmi baga injecție în mână și brusc mă simt obosită dar inainte sa închid ochii mă uit pe geam și observ o femeie îmbrăcată în alb care vine cu viteza vântului spre mașină.Dupa aceea închid ochii și cad într-un abis negru...

Nota autorului:
Am revenit cu un capitol nou după câteva zile:).
Dar în respectivele zile nu am stat deloc pentru am dat teste pentru a ne încheia mediile...
Dar poate o postez duminică...
Pace! :)
Ps:Fata din imagine este Ana atunci când avea 15 ani.:)

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum