Capitolul 11

181 9 1
                                    

Înainte de a începe acest capitol vă doresc o primăvară frumoasă!
Ideea mea era să postez mai târziu dar numai m-am pomenit cu multe mărțișoare de la colegii mei și cu multe broșe de cumpărat
pentru profesoarele mele.Hai sa nu vă mai țin în suspans și să-i dăm brice!
Vă doresc lectură plăcută!

Mă trezesc dimineață la ora 5 pentru a pleca din haită.Trebuia de mult să plec din haită dar am vrut să termin facultatea dar am mai sperat ca David să se despartă de Maria.Dar dau uitării toate gândurile și mă focusez pe găsirea fraților mei.Îmi fac ghiozdanul și încep să traversez toată haită până la poartă unde îl zăresc pe David așteptând pe cineva.Injur în mintea mea și sar peste un gard.Am căzut și mare minune mi-am lucrat glezna.David se pare ca m-a auzit pentru că se cam apropia de zona mea.Of, ce mă fac acum?Nici un pas nu pot face fără să pic jos ca secerată.
David era aproape locul unde mă aflam eu.Ma ridic eu cu ajutorul gardului și simt cum fiecare os di picior amenință să se îndoaie dar sar peste gard fix în momentul în care David aproape că mă prinsese.Am nevoie de câteva ore să mă fac bine la picior iar în momentul de față stau întinsă jos pe cimentul ud și urât mirositor al haitei.Incerc sa ma târăsc până la cabana mea dar imediat simt glezna cum mă doare și rămân eu acolo singură.Pun capul pe ciment și nici nu-mi dau seama dar adorm instant...




Nota autorului:
Ok, știu este 5 martie dar am o scuză destul de bună iar acea scuză este ȘCOALA.Deci am dat teste și urmează mai dăm.Nu prea mai am timp sa mai scriu dar uitați mai postez și eu dar mai lent.
Vă mulțumesc pentru steluțe sau pentru citirea acestei cărți și sper să fim mai mulți(aduceți cu voi prieteni,pisica,câinele,planta,pe oricine doar creștem bine pentru că,cu această carte am ajuns o dată pe locul 16 în #vârcolaci și sper ajungem din nou pe locul acela)!
PACE! ❤❤❤

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum