Capitolul 19

96 5 1
                                    

Visam de câteva nopți închisoarea unde  fusesem închisă. Acum 2 luni am fost găsită in pădure, slaba și bolnava. Acolo nu aveam ce sa mănânc sau ce sa beau. Intr-o zi am fost găsită de Luna Maria mama lui Daniel și șefa haitei Silver Moon. Când m-a văzut a fost socata de cum arătam și m-a luat la ea in haita. De atunci o consider ca o mama. In aceste doua luni am muncit ca sa ajung Beta-ul haitei. Ce s-a întâmplat acolo in închisoare mi-a provocat niște traume mari...
Acum mulțumită lor nu mai pot iubi pe nimeni. Am fost distrusă complet când am aflat ca David a murit semnul dispărând total de pe gâtul meu. Mai an posibilitatea la încă un suflet pereche dar nu mă mai simt in stare de încă o relație. Daniel a încercat de multe ori dar eu m-am împotrivit. Primele zile au fost mai rele dar restul au fost destul de bine.
- Ana, vino imediat aici! se aude vocea lui Daniel.
- Vin! strig eu.
Trebuia sa mergem la haita Blue Moon.
M-am făcut comoda in mașina alături de Nick al treilea in comanda. La un moment dat am adormit. Am auzit o melodie data la maxim lângă urechea mea. Am sărit ca arsa dând cu capul de gram. Am gemut acolo de durere și șoptind o droaie de înjurături. Am strigat la Nick:
- Cine naiba te-a pus sa faci asta? il întreb eu.
- Daniel. îmi raspunde el.
Îi arunc o privire ca de gheata și mă întorc sa deschid usa. Nick era cu căștile in urechi, Daniel era atent la condus. Am deschis-o răpit și am sărit din ea. Mă duc in pădurea care era pe lângă sosea și aștept sa văd ce fata o sa aibă. Stăteam de ceva timp acolo și ii văd cum parchează și ies din mașina speriați de mama focului. Nu mai puteam de ras acolo. Daniel a fost primul card m-a observat și a venit sa mă ia de acolo. M-a pus pe scaunul de lângă el și ne- am continuat drumul. La un mement dat și-a pus mâna pe genunchiul meu. Nu am vrut sa o dau jos simțindu-mă liniștita.






Nota autorului:
Am revenit! Da,da a durat destul timp lipsa mea de pe aceasta aplicație dar nu mai puteam tine sub control nimic. Mi-am mai făcut un loc liber printre activități si am descos sa scriu acest capitol. Nu uitați de⭐️!
Pace!❤️❤️❤️

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum