După o săptămâna de-abia am reușit sa-mi aprind una din puteri aceia fiind aerul. Vroiam apa sau focul dar am reușit sa deblochez una dintre cele mai slabe puteri! Sunt nervoasa un pic dar încerc sa scap de aici. Trec 10,15,20 de minute sau chiar o ora pana când reușesc sa rup doua gratii. Ar fi fos mult mai usor dacă aveam focul dar merge. Ies ușor de acolo și mă asigur dacă nu este nimeni. Mă uit cu nostalgie la semnul de pe mâna mea care se albea pe zi ce trece. De-abia aștept sa-l întâlnesc înapoi pe David! Trec printr-o serie de coridoare și ajung greu la ieșire. David trebuie sa fie intr-o alta clădire, aici fiind doar femei. Aud pe cineva in spatele meu și mă întorc, era vampirul acela nesuferit! Are cel puțin 1 500 de ani! Încep sa alerg prin pădure, el fiind in spatele meu. Nu puteam sa mă transform fiind slăbită, deshidrată și înfometată. Am continuat așa timp de o jumătate de ora . Cred ca mă pierduse, problema era unde puii mei am ajuns? Eram intr-o pădure departe de temnița sau închisoare. Nu mai cunosc drumul înapoi spre David! Încep sa plâng. Dar nu, trebuie sa îmi deschid și celelalte puteri! Încep sa mă concentrez...
Pov. David:
Ma simțeau oribil de parca uitam pe cineva drag. Fata cu ochii albaștrii și parul blond îmi "bântuia" visele incercand sa-mi spună ceva dar mereu era întreruptă de cineva. In fiecare dimineața vine o femeie și spune ceva cuvinte și imediat mă simt ca un jeleu. Am început sa cred ca mă droghează. Uneori începe sa mă doară capul de am impresia ca cineva vrea sa mi-l spargă. Aud o voce care mă cheamă dar in zadar nu mă pot apropia de ea. Încep sa o uit pe acea fata cu ochii albaștrii. Nu-mi mai aduc atât de clar conturul fetei ei și chiar mă doare acest lucru! Încerc sa ies de aici dar nimic! Mereu același lucru, nimic! Mă trântesc pe patul tare ca piatra și încerc sa mă culc.Nota autorului:
Astăzi este ultima mea zi aici la mare:(
Am zis sa va cinstesc cu un nou capitol mai scurt dar merge :). Hai sa strângem 100 de steluțe la aceasta carte! Dacă n-ați dat steluță la acest capitol sau la celelalte,va rog sa dați⭐️⭐️⭐️! Scuzați-mi greselile gramaticale, sunt din vina autocorectorului, sper sa nu va suparati😅...
In legătura cu profilul meu m-am gândit sa fac și eu o schimbare, nu va speriați ca am fost "înlocuită"(puțin probabil sa credeți dar am zis sa va spun totusi😂) de alticineva.
Pace❤️⭐️❤️
CITEȘTI
Vârcolacul Phoenix
WerewolfAna, o fată din haita Red Moon află că este un vârcolac phoenix care se naște o dată la 1000 de ani. Întrebarea este ce va face Ana, va salva lumea de la primejdie sau va decide să își continue viața liniștită și lipsită de griji? Pentru a afla lu...