Flashback
-De ontmoeting van mij en SoufianOp 15 jarige leeftijd leerde ik Soufian kennen, hij was toen 19. Op de eerste instantie was mijn intentie nooit om een relatie te krijgen met Souf, en al helemaal niet om met hem te trouwen. Hij deed toen al zijn ding. Namelijk dealen. Niemand droomt ervan om een partner te hebben die bekend staat bij de politie, dagen niks van zich laat weten, zomaar van stad tot stad springt, rond de nachturen, werkt in de onderwereld en agressie heeft. Maar ik was altijd zo naïef om het te vertrouwen en in zijn leugens te geloven, en al zeker niet zijn verleden te verwijten.
Maar alles veranderde. Op mijn 18de waren Souf en ik verloofd. Alles ging goed, onze band, hij verwende me altijd en we hadden nooit ruzie. En nu is het alles behalve dat.
Hij laat me vaker in de steek nu we getrouwd zijn. Zelf weet ik ook niet wat er met hem is.-Maart 2017
Op 26 maart 2017 waren ik en Souf officieel verloofd. Alles ging prima zoals ik al zei tot iets na onze bruiloft. Op mijn 19de zijn we getrouwd. Alles verliep uitstekend. We hebben een prachtige huis in Rotterdam waar we wonen, ik ga naar school en Souf werkt zogenaamd. Met de maanden werd het erger, hij wilde steeds meer van me. Hij wou dat ik stopte met school en voor hem ging en thuis zou blijven en kinderen zou krijgen en verzorgen. Ook wanneer hij de liefde wou bedrijven en ik echt niet in staat was om dat te doen ging hij te keer. Mijn eerste klap heb ik van hem gekregen en het werd met de dag steeds erger en erger. Hij was onder invloed van drank en drugs. Naar meiden gaan, deed hij ook, lekker zijn ding doen wanneer ik niet in staat was om het te doen.Maar het ergste is... is dat Soufian mijn jeugdliefde is. Ik heb mijn eer weg gegeven aan hem. Na al onze tegenslagen weet ik dat er iets goeds in hem schuilt.
-22:00
Amira is ondertussen al naar huis. Ik loop naar boven toe, richting de badkamer. Ik poets mijn tanden en verricht het gebed.
Ik voelde Soufian's blik branden in mijn rug.
Ik trok me er niks van en ging verder, na het bidden deed ik m'n abaya uit. Ik deed een andere lingerie set aan met een satijnen badjas. Terwijl Souf me bewonderde.'Dus je haat me, maar kan ook niet zonder me hé?'
Ik negeerde zijn vraag en kroop in bed.
Hij zat recht, leunend tegen het bed aan.'Kenza ik hou van je, alleen heb ik het moeilijk. Jij bent echt mijn alles, ik voel me ook niet goed na al onze ruzies. Om mijn vrouwtje pijn te doen.'
Er rolde een traan langs mijn wang. 'Ja wat doe ik verkeerd? Ik probeer een goede huisvrouw te zijn, vrouw en wederhelft voor jou. Zeg me wat kom je tekort! Nooit heb ik mijn buien, altijd ben ik er voor je. En toch laat je me in de steek. Ik weet het allemaal niet meer, wat wil je van mij?
Hij keek me beschaamd aan en veegde mijn traan weg en trok me naar zich toe tot een knuffel. 'Het spijt me Kenza. Echt waar, vergeef me.'
Ik huilde het flink uit.'Oke Souf, ik vergeef je. Maar beloof me... doe me dit aub nooit meer aan.'
Hij hield me weer stevig vast en streelde mijn wang. Mijn hoofd tegen zijn hart, en zijn hand in mijn haren.
Zo viel ik uiteindelijk ik een vredige slaap.
JE LEEST
Ik weet niet wat je wilt
RomanceIk hou van je, maar haat je tegelijkertijd... Hoe is het om op jonge leeftijd getrouwd te zijn met de liefde van je leven, maar achteraf toch niet degene lijkt te zijn wie je dacht dat het was? Ik neem je mee in het verhaal van Kenza. Een zachtaardi...