Het is ondertussen al de volgende dag. Ik sta op en douch me. Na het douchen loop ik richting de keuken waar ik aantref. 'Goodmorning Baby' 'Morningg Houbi inou' zegt Souf terwijl hij de pannenkoeken omklapt. Hij geeft me een kus en maakt eten voor me klaar. 'Wat wil je vandaag gaan doen schat?' Vraagt Souf geconcentreerd. 'Uh, niet veel. Waarom blijven we anders gewoon niet lekker thuis. Zonnen op de sta7 (het dak) en zwemmen. 'Mijn best' zegt Souf kortaf.
Ik knuffel hem van achter en druk een kusje op zijn nek. Hij is iets langer dan ik waardoor ik op mijn tenen moet staan. Hij draait zich om en tilt me op het aanrecht en geeft me overal kusjes.
'Oke genoeg voor nu, dadelijk brandt het eten aan schat.' 'Ach wat boeit mij dat eten, vandaag wil ik jou eten.' Zei hij zonder schaamte. 'Misschien vanavond?' 'Als je lief bent, dan wel.'
Hij trok me naar zich toe en knuffelde me.
We namen lekker ontbijt en genoten van het mooie weertje.
Terwijl Souf zat te zwemmen stijlde ik snel mijn haren door en maakte me lichtjes op.
Ik deed een khaki kleurig bikini setje aan wat goed past met mijn kleurtje, en Souf draagt een Gucci zwemshort.
Terwijl hij zwemt lig ik lekker te zonnen. Na 2 uurtjes hadden we allebei de kleur flink te pakken en besloten we om naar binnen te gaan.
We lieten de bad vollopen en maakte er een romantische dagje van.Hij zette de kaarsen aan en wat muziek en zo babbelde wat bij.
'Kenza, ik hou echt veel van je.. en het spijt me dat ik soms verkeerd zit en gewoon irritant ben... maar ik hou zielsveel van je en ben blij je mijn vrouwtje te kunnen noemen. Van alle jongens waarmee je nu mee heb kunnen zijn ben je toch voor mij gegaan. Sinds je15de al, en dat is pas loyaliteit.'Ik keek hem aan met een mond vol tanden en kuste hem.
Hij tilde me op en legde mij op zijn borstkas. Onze lippen kwamen dichter en dichter bij elkaar. Hij plaatste de zijne op de mijne en voelde hoe zijn tong de mijne indrong.We gingen zo een stuk door wat eindigde in het bedrijven van de liefde. Ik ben dan wel zwanger, maar je merkt er niks van en het is ook niet schadelijk voor de baby.
-24:00
Het was al laat. Souf droogde me op en bracht me naar het bed. Daar plofte we neer en zo viel ik in zijn sterke amrmen in slaap.
JE LEEST
Ik weet niet wat je wilt
RomanceIk hou van je, maar haat je tegelijkertijd... Hoe is het om op jonge leeftijd getrouwd te zijn met de liefde van je leven, maar achteraf toch niet degene lijkt te zijn wie je dacht dat het was? Ik neem je mee in het verhaal van Kenza. Een zachtaardi...