5

2.6K 119 3
                                    

-1 maand verder
Ik wordt wakker en voel een leegte naast me. Soufiane is weg. Getreurd sta ik op en maak ik het bed op.

Tussen mij en Souf gaat het schitterend, onze heftige dagelijkse ruzies zijn nu slecht beperkte discussies of meningsverschillen. Hamdoulilah.
Ik heb nu eindelijk zomervakantie. Oh ja, ik ben trouwens geslaagd dus kan in Sha Allah ma de vakantie beginnen met mijn studie.

Ik loop richting de badkamer waad ik me douch, en me wassing doe. Vervolgens verricht ik het gebed. Het is lekker weer vandaag dus besloot om naar buiten te gaan. Ik maak mezelf lichtjes op en stijl me haar. Ik kies voor een simpele outfit.

Een lichte witte top van de Zara, met een grijze jeans en mijn laarsjes. Die ik match met mijn tasje.

Mijn auto is gelukkig ook al gerepareerd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn auto is gelukkig ook al gerepareerd. Ik keek op mijn telefoon en zag dat Souf laats online was om 07:00, ach ja... hij is vast op werk ofzo.

Ik stap in en rijdt richting de stad. Zoals altijd zijn er weer van die straatjongens die me van top tot teen aankeken en naar me floten. Voor de extra djoen forceerde ik mijn hand zodat je mijn ring zag. Gelijk sloegen de blikken van me af.

Ik liep richting de Zara en kocht van alles en nog wat. Toevallig liep ik langs de baby afdeling. Ik kon me ogen niet afhouden van een leuke baby set. 'Ik kan niet wachten om ook ooit een mini Kenz en Souf te krijgen' zuchtte ik uit. Souf zei me laatst dat hij kinderen wou en het wou proberen. Ik wil het zelf ook, maar.... ik ben pas 19 binnenkort 20 en ben pas klaar met de middelbare en wil nog de tijd nemen. En wil ook nog kunnen genieten van mij en Souf. Peinzend keek ik naar de baby kleren terwijl ik dacht aan de worden van Souf.

-20:00
Het was al donker. Met volle handen sjouwde ik de tassen naar de auto.
Ik had ontzettend honger maar had nog niks gehoord van Souf. Ik besloot om even langs de HFC te rijden. Daar bestelde ik mijn eten en af het vervolgens op in de auto terwijl ik FaceTimede met Amira.

Na het eten vertrok ik naar huis.
Ik zag een papiertje op tafel waar stond. 'Kenz, ik ben vast al in Parijs als je dit leest. Tot straks lieveschat.'
Verward keek in naar het briefje, ik heb hem vanochtend vast niet gezien toen die op tafel zat. Ach ja...

Ik loop naar de slaapkamer en trok een lekkere warme pyjama aan.
Op de bank keek ik een serie op Netflix.
Zonder dat ik het door had viel ik rustig in slaap.

-00:00
Ik sliep vredig totdat ik voelde dat iemand me naar boven droeg. Ik opende moeilijk mijn ogen en zag dat het Souf was. 'Hey zina, ben je wakker.'

Ik was eerlijk gezegd zo moe dat ik niet eens antwoordde en gelijk de dekens over me heen sloeg.

-volgende ochtend

Ik werd wakker en rook een lekkere geur vanuit de keuken. Ik rolde nog in mijn bed en keek nog op Snapchat, insta en de rest. Totdat ik Souf naar binnen zag lopen met ontbijt op bed. 'Zo zo, je bent wel lief hé.' 'Alles voor mijn schatje.' Antwoordde hij grinnikend.

Ik nam een hap van mijn lekkere ontbijt terwijl Souf me bleef aankijken. 'Waarom kijk je zo' vroeg ik hem beschaamd. 'Pff zelfs eten doe je mooi'.
Ik schoot in de lach en gaf hem een kus.

'Uhm, Souf.... over die ene keer. Dat je graag kinderen wilt enzo... nou ik heb er over nagedacht en dacht waarom ook niet. We zijn nog jong en zo snel mogelijk is beter, toch?'

Er verscheen een onbeschrijfelijke blik op Souf zijn gezicht en gelijk knuffelde hij me. 'Kenza, jij bent mijn alles. Ik kan me geen level zonder jou voorstellen.'

Gelukkig stelde ik hem gerust en antwoordde ik 'jij bent ook mijn alles.'

'Nou tijger van me, dan gaan we daar vanavond voor zorgen..' zei Souf ondeugend.

Ik weet niet wat je wiltWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu