15

2K 89 7
                                    


7,5 maand verder

Ik en Souf hebben weer contact. Hij schenkt me 24/7 aandacht.
We hebben goed gepraat over het verleden, ook met onze familie.
We zijn getrouwd. Nou bij de moskee dan, dus geen uitgebreid feest en al die tierelantijntjes.

Mijn kleren en spullen heb ik weer gebracht naar onze oude huis.
Het gaat redelijk goed. Geen ruzies, hij is netjes thuis en op tijd. En ook voor 100% gestopt met het dealen.

Het is inderdaad wel moeilijk om te doen alsof er niks tussen ons is gebeurt. Ik probeer het alsnog te vergeten.

Souf en ik gaan vandaag lekker uiteten. Hij is net terug van het werk en wel strak in pak. Mijn 2de jaar van mijn studie is ook al afgerond. Nog 1 jaartje en dan ben ik klaar.

Ik doe een leren rok aan met witte sandalen pumps en een zwarte bodysuit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe een leren rok aan met witte sandalen pumps en een zwarte bodysuit.

Souf keurt me goed en we vertrekken.

Tijdens het eten babbelde we nog over alles.
'Lieverd, ik zat er over na te denken en ik wil graag een kind.'
Ik keek hem even aan en slok een brok door, we zijn al 1,5 jaar verloren en ik ben er eerlijk gezegd ook aan toe. Ben nu 21 en wel klaar om moeder te zijn.

'Ja, jij moet het kind uiteindelijk dragen. Dus het is aan jou.'

'Ja natuurlijk schat' zei ik goedkeurend.

'Ewa dan zorgen we daarvoor' zei hij ondeugend.


-
22:00

Het was al laat. Souf en ik waren net thuisgekomen.
Ik liep richting de badkamer en douchte me. 'Zullen we samen?' Vroeg Souf.

'Nee schat andere keer'
'Maar ik heb zin in je...wil het nu' snauwde hij.

'Straks schat'
'Oke, het is je geraden' zei hij met een knipoog.

Onder de douche deed ik mijn ding. De pil slik ik gelukkig niet meer, dus dat komt wel goed.

Na het douchen trof ik Souf met een blote boven lichaam in zijn boxer aan op het bed met kinder champagne naast zich. Ik schoot gelijk in de lach. 'Hahahaa, wat is dit? Fifty shades of halal?'

Hij grinnikte en trok me naar zich toe. 'Hmm, mama... vandaag ga je mij verwennen toch?' Ik rolde met mijn ogen en deed mijn badjas uit.

 vandaag ga je mij verwennen toch?' Ik rolde met mijn ogen en deed mijn badjas uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik kwam op zijn schoot zitten. Hij gaf me innig zuigzoenen in mijn nek en kuste me intens. Hij deed mijn bh bandje in een ruk uit en tilde me op. Het was nu aan mij de beurt.
'Houbi, met of zonder?' 'Zonder toch'.

Ik weet niet wat je wiltWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu