4

2.6K 120 0
                                    

-06:00 Vrijdag

Ik stond op en deed mijn routine, op het moment dat ik de toilet inliep kwam Souf uit de deur, strak in pak. 'Zo zo strak in pak.' zei ik verblijd. Hij kwam dichter naar me toe en kneep zachtjes in mijn billen terwijl hij zijn lippen op de mijne plantte. 'Waar ga je doen?' 'Hmm, ik heb zo een afspraak, sollicitatie gesprek. Nou ja, Ayoub die ene vriend van me heeft een eigen bedrijf en wou dat ik kom werken met hem.' Ik hem trots aan en kuste hem op zijn wang.

Ik deed mijn ding, maakte mezelf op en klaar en vertrok. Op het moment dat ik wou vertrekken kwam Souf. 'Schat, ik breng je wel.' Ik stemde in.
Na 10 min rijden waren we aangekomen. Ik nam afscheid en vertrok richting de les.

-16:00
Na een lange dag kon ik eindelijk naar huis, Souf komt zo thuis. Ik nam de bus naar huis en deed daarna nog wat boodschappen. Vandaag heb ik gekozen voor een lekkere kip-spinazie (penne) pasta.

Tijdens het koken ging ik helemaal los op muziek en zong vrolijk mee. Terwijl ik helemaal niet doorhad dat Souf me al de hele tijd aan het begluren was.

Ik ging verder totdat ik twee sterke armen om mijn middel voelde.
'Wat maak je prinsesje van me?', 'uh, pasta met kip en spinazie'.
'Hmmm lekker.' Hij liep naar boven waar hij zijn joggingsbroek en t-shirt aantrok.

'Het eten is klaar'. Souf stormde de keuken binnen.

We genoten allebei van het heerlijke eten.
'Ik hou van je Kenza.' 'Ik ook van jou Souf'.

Ik gaf hem een kus waardoor we in een lange kuspartij belandde.
Hij tilde me op en bracht me naar boven en legde me neer op het bed. Daar vlogen de ene kledingstukken naar de andere de lucht in. Hij kleedde me volledig uit en ik hem terwijl we ruw zoenden.
Hijgend kwam hij op me liggen. 'Mag ik?' Ik knikte en voelde hoe Souf rustig in me binnen trad.

'Je maakt me wel moe hé' hijgde hij uit. Ik begon te grinniken en stond op. 'Wat ga je doen lieverd?' 'Douchen' antwoordde ik.

Ik liep richting de douch en wasde mezelf. Totdat ik iemand achter me voelde. Ik draaide me on en voelde Souf tegen me aankomen

'Pfff, Kenz, je maakt me gek!'

Ik weet niet wat je wiltWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu