-2 maanden verder
Ik wordt vroeg wakker en duik de douch in. Daar doe ik mijn routine enz.
Het is zwaar koud mensen, jullie begrijpen niet. -7 je denkt bijna Antarctica. Mohiem, ik doe mijn dikke badjas aan en stap me sloffen ik en loop naar beneden. Ik maak ontbijt klaar voor mij en Souf. Ik gril wat broodjes met beleg en maak thee voor mezelf, voor Souf warm ik nog wat croissantjes op en zet koffie klaar.
Hij loopt de keuken binnen met zijn haartjes glad en geeft me een kus op me wang.
'Goed geslapen?' vraag ik terwijl ik het ontbijt klaar zet. 'Ja zeker... heb over jou gedroomd, dus dan is het altijd goed' zegt hij terwijl ie een slok neemt van zijn koffie. 'Hmmm, ik ook over jou' antwoord ik terug. 'Ja? Wat droomde je?' vraagt hij nieuwsgierig. 'Hm, nou ja. Het was eerder een nachtmerrie'.
Net voordat ik me zin kon afmaken greep Souf me een tilde me op, hij gooide me op de bank waar hij me begon te kietelen. 'HAHAHA,STOP, WOLLAH STOP' schreeuwde ik door het hele huis. 'Zeg sorry'. Ik kon het niet meer aan en gaf me over. Pfff me haar zat helemaal doorelkaar.
Ik zag dat mijn badjas wat was afgezakt en je me inkijk zag, ik zette het snel weer goed en betrapte Souf op het kijken. 'Nouuuu, hoezo zet je het recht, had net een mooi uitzicht' zei hij kinderachtig. Ik gaf hem een tik op mijn kop en ging op de bank liggen.
Soufian at nog snel door en deed zijn schoenen aan, hij werkt nu ook. Een eigen zaak heeft hij. Ik heb 1 weekje vakantie, over 3 kleine maandjes hebben we weer zomervakantie. Hij gaf me een kus en vetrok naar het werk.
Hmmm, enne wat zal ik doen vandaag. Ik besloot maar eens om naar Latifah te gaan, of nee die is druk bezig met dr mannetje. Ik ga eens naar mama, die heb ik gemist. Ik kleedde me simpel aan in een trainingspak en vertrok. We komen natuurlijk niet aan met lege handen, dus ging ik ff naar de bakker. Ik haalde lekkere gebakjes en een taart. Na ongeveer 10 min kwam ik aan. Ik belde aan en me moeder nam me in een grote knuffel. 'Benti, 3la slamtek'.
Ik deed mijn schoenen uit en zat samen met me moeder op de bank. Me moeder en ik zijn meer dan moeder- dochter, bestfriends, ze is me alles. We babbelde nog wat bij en genoten van het lekkere eten. 'Enne, geen plannen voor kinderen?' ik verslikte me in een stukje cake en giechelde het maar weg.
JE LEEST
Ik weet niet wat je wilt
RomanceIk hou van je, maar haat je tegelijkertijd... Hoe is het om op jonge leeftijd getrouwd te zijn met de liefde van je leven, maar achteraf toch niet degene lijkt te zijn wie je dacht dat het was? Ik neem je mee in het verhaal van Kenza. Een zachtaardi...