17

2.4K 95 9
                                    

Na mijn bezoekje bij mijn moeder besluit ik om naar huis te gaan. Ik ben echt doodop. Soufian komt zo ook richting huis. Ik rijdt snel langs de Turkse winkel waar ik nog wat groente en fruit haal. Koken zit er vandaag niet in, dus dat wordt maar bestellen.

Na mijn bezoekje bij de Turk rijd ik richting huis. Thuis trap ik gelijk mijn hakken uit en loop de badkamer binnen. Ik neem een snelle douch en doe mijn routine. Mij haar wassen doe ik morgen wel, want die heb ik gister al gewassen. Ik smeer me in in een lekkere bodylotion, doe mijn haar in een slordige knot en doe een warme pyjama aan. Ondertussen gaat de bel al. Ik loop naar beneden en doe de deur voor Souf open. 'Hey lieverd' zegt hij. Hij loopt naar binnen en geeft me een knuffel. 'He was het op werk' vroeg ik terwijl ik op de bank neerplofte. 'Rustig rustig en jij, hoe was je dag?' 'Goed Hmdl, ben naad me moeder gegaan, voor de rest niks.'

Morgen moet ik naar de dokter om mijn bloed te testen, voor de jaarlijkse  bloedcontroles. Mijn maag begint te grommelen en Souf ook. 'Schat ik heb niet gekookt, vindt je het goed als we bestellen?'. 'Yes, No problemo'.

Hij overhandigt me de laptop en ik zoek op thuisbezorgt allerlei lekkere gerechten. Vandaag heb ik wel zin in een lekkere maaltijd, geen fastfood of iets. Na 20 min waren we er onderuit en hebben we bestelt.

Lekker Pakistaans😻. In de tussen tijd, kleed Souf zich aan en komt ook op de bank zitten. Ik lig met mijn hoofd op zijn schoot en voel hoe hij met zijn handen door mijn haren heen gaat.

De bel gaat, Souf loopt richting de deur en neemt het eten aan.
Ik heb zo'n honger, niet NORMAAL!
Ik dek de tafel, en neem een hap van het eten. Na mijn eerste hap begon ik al te kokhalzen. 'Wtf is mis met me' denk ik in me hoofd. 'Gaat het? Hier drink wat water' zegt Souf terwijl hij me een glas overhandigt.
Dit is normaal echt me favo eten, ik bedoel... hier Kun je me letterlijk elke dag voor wakker maken. Maar steeds bij het kauwen of ruiken wordt ik misselijk. Ik laat het eten links liggen en bewaar het voor morgen ofzo. Souf daarentegen geniet lekker van het eten. Hmm raar dit.

Ik ben de laatste tijd ook erg moe, en lui. Eten koken doe ik ook niet meer zo vaak omdat ik geïrriteerd raak bij de geur van letterlijk alles. Het enige wat ik eet is zoetigheid. Ben zeker wel 5kg bijgekomen, je kan het zien aan me buik.
Misschien wordt ik wel ongesteld ofzo, vandaar dat ik zo m3aseb ben..
Maar ook dat kan niet, ben al 1 week over de tijd. Pff ach ja, keen stress, morgen ga ik naar de dokter, en ik vraag het wel aan dr.

Ik weet niet wat je wiltWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu