13

2.2K 115 3
                                    

Wat voorafging
'Is het zo Kenza? Het spijt me.. echt waar je wilt niet begrijpen hoe erg ik je mis. Jij bent echt me alles, ik weet niet hoe ik het kan goed maken, maar geef me nog een laatste kans. Ik hou van je, ik weet echt niet wat me dwars zat. Geef me een laatste kans, ik kan niet zonder je. En ik weet het, ik dacht alleen aan mezelf, en gaf me eigen vrouw niet eens tijd, ik dacht alleen aan geld, en je beseft pas wat je kwijt bent, als het er niet meer is.'

Ik wist echt niet wat ik moest zeggen en keek hem aan. Even zag ik de pijn in zijn ogen, maar ik moest hard zijn en het voor mezelf opnemen.

'Nooit ben ik ontrouw geweest, ik deed alles voor je. En je gaf me nooit aandacht. Wat wil je nu? Zeg me? Weer trouwen en doen alsof er nooit iets is geweest?... Dit gaat niet meer, er zijn nog genoeg vissen in de zee.'

Ik stond op en pakte mijn tas. Amirah hield me vast bij mijn arm, maar liet mezelf los. 'Sorry schat, maar het is beter als ik ga. Ik spreek je straks'.

Ik zag hoe Souf er verslagen bij zat. Ik groette snel nog Mounir, Latifah, me ouders en ex-schoonouders en zei dat ik vertrok. 'Lieverd, waar ga je?' 'Uh, ghelti ik moet nog een paar dingen doen voor school enzo. Ik zie jullie snel weer.'

Ik liep snel richting de auto en stapte in. Even wist ik niet wat ik moest doen. Ik heb echt gemengde gevoelens. Ik rustte mijn hoofd op het stuur en nam diep adem...

Op een gegeven moment werd ik verstoord door iemand die klopte op het raam, ik keek op en zag Soufian voor me staan.

Ik deed het raampje omlaag en keek hem aan. 'Kenza, kunnen we even praten?' Het liefst wil ik nee zeggen, maar diep van binnen wil ik het ook. Ik deed de slot open en liet hem instappen. 'Ja...' zei ik kortaf en droog.

'Wat moet ik doen om het goed te maken? Het spijt me. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Ik vraag je maar een ding en dat is om mij te vergeven. Alsjeblieft, vergeef me. En laat me bewijzen dat ik echt de ware ben.'

'Souf, wat wil je dat ik hierop zeg. Het is je vergeven.... maar ik zal het nooit vergeten.'

'Aub, ik wil erover praten Kenza.'
'Ik denk niet dat het goed te praten valt.'

Met knalrode ogen en donkere wallen met zijn haren in de war en een ongetrimde baard stapte hij uit.

Ik zuchtte het uit en er stoomde een traan langs mijn wang.
Ik verzette me en reed naar huis. Onderweg naar huis zette ik een emo lied op, just for extra omdat het niet erger kon en ja.... als het eruit moet, dan mort het eruit.

Ik deed de deur open en stampte mijn schoenen uit en plofte gelijk neer op de bank.

'Ya rabb, waarom ik?'

Perspectief Soufian

Het is ochtend. Ik kijk naast me en zie een leegte naast me. Normaal gezien zou Kenza hier moeten liggen, maar ik heb het verpest. Als ik gewoon normaal deed, dan lag ze hier in mijn armen. Kon ik weer genieten van haar liefde, haar lichaam, haar kookkunsten, haar gezelschap, gewoon HAAR. Ik mis der zo erg. We zouden nog enkele maandjes wachten en dan konden we genieten van onze zoontje....waarvan ik het leven heb ontnomen.
Mijn gevoelens zijn veel sterker geworden sinds ze er niet meer is. Gisteravond kwam ze naar mijn ouders. Ik kon me ogen niet meer van d'r afhouden.
Het liefst wil ik nu mer d'r zijn. Gewoon weer zoals het eerst was.




-

Het is al 2maanden verder. Morgen trouwt Latifah, alles is geregeld.
Ik ben onderweg naar de nagelsalon. Na een uurtje ben ik klaar en weer fresh. Mijn wenkbrauwen doe ik normaal gezien ook zelf, maar ben te lui dus ga het laten doen.

Ik loop naar binnen waar en twee meiden zie die hun wenkbrauwen ook doen. Ze kijken me super scheef aan. Ik negeer het en loop naar Nesrin. Nesrin een prachtige dame die al jaren mijn wenkbrauwen doet. 'Hey Kenzatiiii, hoe is net lieverd? Lang niet gezien.' Hey schat, hamdoulah schat en jij? Hoe is het Rachid en de kleine?' 'Prima schat, de kleine mist tante Kenza zegt ie altijd' 'Hahah, ik kom wel eens een keertje langs'.

Tijdens mijn wenkbrauw routine, babbelde we nog wat bij. De meiden die er net waren waren ook klaar en keken me nog raar aan. Ik vondt het maar raar gedrag en stond op. 'Zien jullie het goed?' 'Ach houd je mond dom wijf. Besef dat Soufian met deze lelijkerd is getrouwd'. Zei ze tegen haar vriendin of wie ze ook was. 'Stil klein kind voordat ik je hierzo boss. Ik vouw je zo om!' 'Hahaha, het zal wel. Deed Souf zeker ook bij jou en je baby....of ja.... deed hij bij de 'baby'. Ik kon het niet laten en pakte haar bij der arm, gaf d'r een klap. Ze lag gelijk K.O op de grond. 'Wacht maar, we weten je te vinden.' 'Kom dan, ik kantel jou en je lelijke vriendin.'

Ik keek in de spiegel en zag dat ik een beetje gedroogde bloed bij me lip had. 'Nesrin, wie zijn deze meiden?' Vroeg ik geïrriteerd'
'Noor en Layla'.

Ik vertrok geïrriteerd met hun in mijn gedachte naar huis.

Dames, er begint nu meer drama. Vergeet aub niet te stemmen en me te volgen. De mensen die me nog niet volgen, doe dat ff snel zodat je op de hoogte bent van nieuwe delen, stem, reageer en volg me xxxx

Ik weet niet wat je wiltWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu