-Dangerously-

119 5 8
                                    

Dit is het vorvolg van team spider.
Ik ga de cover later wel veranderen dus geniet nog evne van deze mislukking.

Pov chloe

Ik doe langzaam mijn ogen open . Naast me hoor ik een zware ademhaling en voel ik een arm om mijn middel heen . En toch schrik ik , ookal weet ik wie het is . Steve .

Niemand mag het weten . Niemand mag weten dat we bij elkaar zijn . Na dat ik uit the Avengers ben en uit team spider . Na wat is gebeurt.  Als mijn moeder er achter komt . Als tony , uh ik bedoel mijn vader er achter komt . Of weet hij het al ? Het is duidenlijk te zien . Denk ik .

" Goedemorgen. " hoor ik in eens . " hey." Zeg ik zacht.  Ik draai me om naar hem toe en toen ging mijn telefoon af . Snel neem ik op . " wat ." Zei ik boos . Ik weet niet eens wie het is . " CHLOE STRANGE WAAR HANG JIJ UIT ?  " hoor ik met een strenge stem zeggen . " ook Goedemorgen mam." Snel ga ik rechtop zitten . " en uhm het is stark geen strange ." Zeg ik en wacht op haar reactie.  " kom nu naar huis anders ." Zegt ze en ik hoor haar hersens kraken door te telefoon.  Ze moet nu wel iets bedenken . " anders krijg ik huis arrest ? " zeg ik met een lach.  " kom naar huis chloe ." Zegt ze zacht.  " waarom het is zaterdag.  Ochtend ." Zeg ik en ze hangt zo op ." nou dat was het een gesprek van de dag ." Zeg ik sarcastisch.

" maar eh chloe een vraagje ." Zegt steve terwijl hij zich aankleed . " hoe ken jij bucky ." Zegt hij en wacht geduldig op mijn reactie . Ik kleed me als een speer aan . " chloe ." Zegt steve dringent . " steve ik heb geen tijd voor praten ." Zeg ik en trek mijn schoenen aan . Waneer ik hem een kus wil geven klemt hij me vast . " chloe ." Zegt hij en kijkt me dringent aan . " vraag het aan hem ." Zeg ik . " waar ga je naartoe ."

Ik geef hem geen antwoord . Hij laat me los . Ik geef hem en kus en verlaat zijn appartement. 

Waar ga ik heen . Na wat alles is gebeurt?

Na lang gelopen te hebben in de stad sta ik uit het niets voor een lang groot gebouw . Stark tower . Ik ga naar binnen . De lift in zo naar boven . Ik zie hem staan en weet niet wat ik moet zeggen . Ik heb niet op zijn voicemails geregeerd. Alleen beluisterd. Hij draait zich om en schrikt . "Chloe ." Zegt hij zacht .

-Dangerously- Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu