#10

53 4 0
                                    

Pov elena

Ik plof in een stoel . " wat is er iets mis ? Hebben jullie chloe al gevonden ? Het is wel tijd dat ze moet komen want ik heb haar mening even nodig ." Tony kijkt me aan . " nee we hebben haar nog niet gevonden ."

We krijgen allemaal een melding via onze telefoon . Vision is aan het kloten in de stad . " haat ." Zeg ik . Steve zucht . " ik ga niet mee , ik moet wat doen ." Zegt hij en loopt weg . " die is blij." Zeg ik . Bella loopt paniekerig binnen . " waar is chloe !?" Zegt ze . Ze kijkt om haar heen . " niet hier ." Zegt banner . " wat is er ?" Zegt tony . Ze ziet er bang uit . Ook een beetje wit . " mijn broer butch , hij is terug en en ik-." Zegt ze en valt flauw . " dat escaleerde snel ." Zeg ik .

We staan met zn alle bij elkaar . Vision is hier om de hoek . " ik weet dat jullie daar staan ." Zegt vision . We hadden afgesproken om met zijn alle op verschillende plekken te verstoppen. We deden dat snel en nu is iedereen verspreid. Gelukkig zijn er geen mensen om ons heen . Die zouden alles storen met hun gegil .

Ik sta achter een auto en kijk er net om heen naar vision . In eens uit het niets komt er een man naar vision toe gelopen . Hij ziet er niet bang uit . Vision kijkt hem aan . De man wijst naar een zwarte auto met geblindeerde ramen . De deur gaat open en bella stapt eruit . Visiom verwachte het niet .

" wat gebeurt er hier ?" Zeg ik door het oortje heen . " gekke werk dit ." Zegt tony . Bella heeft tranen . De man haalt een pistool uit zijn zak . Hij pakt bella bij haar arm en trekt haar naar voren . De man vertelt een heel verhaal aan vision dat hij boos is dat hij met haar zusje omgaat . Dus dat is butch .

Ik heb hier geen zin in . Ik loop naar ze toe . Ik hoor tony al meteen zeggen wat doe je maar ik negeer het . " oke familie reünie is voorbij ." Zeg ik . Ze luisteren niet . Ik zucht . " oke dan doen we het zo . Zeg ik en pak mijn pistool en shiet 3 keer in de lucht .

Butch kijkt me boos aan . " eindelijk ! Weet je hoelang ik al hier sta . " zeg ik en lach . " wie denk jij wie je bent ?" Zegt butch boos . " uhm ik heb niet echt een naam . " zeg ik . " oh oh oh wacht . " peter komt in eens uit de lucht vandaan en land neer naast me ." Ey jij ook hier ." Zegt peter . " ja ." Zeg ik .

" bedenk is ff een naam ofzo voor me ." Zeg ik tegen peter . " uh." Zegt peter . " moeten we niet uh." Zeg hij en wijst naar bella en butch . " dat kan wel wachten ." Zeg ik . " ik heb het ! Speedy !!" Schreeuw ik . Ik doe een klein overwinnings dansje . "Jij bent echt gestoord. " zegt butch . " ja weet ik ." Toen realiseerde ik me even iets . " wacht is , en dat zeg jij die een pistool heeft gericht op zijn eigen zwangere zusje ." Zeg ik .

Bella kijkt me raar aan . " hoe weet je dat ." Zegt bella . " kom op hoe kan je na een maand in eens zo een buik hebben ? Plus ik vond je test een maand geleden ." Zeg ik blij . Vision kijkt naar bella . " is dat waar ?" Zegt vision . Ik begin te lachen . " wacht ben je zwanger geraakt door deze dude ! Ik ga stuk ,whahahahahahaaaa." Ik ga helemaal kapot . Butch laat bella los .

En weer uit het niets horen we een knal . Rechts van de straat is een plein . Een auto is ontploft. " ik ben er al bij ." Zegt clint .

-Dangerously- Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu