#2

65 4 5
                                    

Na een tijd lopen we door de straat waar chloe woont . Is ze thuis . We is steve , bucky , tony en natasha. Er komt een nieuwe rare gast aan kakken . Vision heet hij . " weet je zeker dat ze naar huis is gegaan ?" Zeg ik tegen tony . Hij doet zijn ironman gezicht klepje open . " ik hoorde haar moeders stem ." Zegt hij .

Pov Chloe

Ik ren mijn huis binnen . " mam ?" Zeg ik hard . " hey chloe ." Zegt ze met een hevtige trilling in haar stem . Langzaam kijk ik in de woonkamer . " o hey chloe ik weet het je verwachte mij niet , je dacht toch niet dat je van me af was ?" Zegt een stem . Hij staat met zijn rug naar me toe . Het zwarte haar , zijn kleding , die accent. " Loki ?"

Hij draait zich om met een dikke grijns op zijn gezicht . " wat doe je hier !" Zeg ik boos en pak snel een mes uit mijn broekzak vandaan .

Hij heeft mijn moeder vast mij haar arm . Haar tranen rollen over haar wangen heen . De laatste keer dat ik haar zo zag was een langetijd geleden . Het breekt me . Zo een sterke vrouw , zo snel klein en zwak te maken . Dat is toch niet te geloven ?

" oh maakt niet nog een stap chloe , dat is toch je naam ?" Zegt hij . " of moet ik zeggen , Camila ." Zegt hij en lacht wat stom . " laat haar gaan ze heeft hier niks mee te maken loki . Zeg ik en wijs met het mes naar hem . " ze heeft hier duidenlijk wat mee te maken cami ." Zegt hij en doet zijn rare glimmende gouden staf bij haar nek . Ze durft niks te zeggen . Ik zie het in haar ogen . Ze wilt wat zeggen maar ze doet het niet .

" noem me niet zo !" Zeg ik en zet een stap dichterbij hem . Mijn moeder seint met haar ogen naar rechts,  Richting de keuken . " loki ik weet het je wilt gewoon iets weten . Dat willen villains toch altijd ?" Zeg ik en loop richting de keuken . " je hebt je stappen al gezet Camila ." Zegt hij met een boze stem .

In eens springt Ziggy uit het niets uit de keuken vandaan . Hij pakt het mes die ik in mijn handen hebt . " sorry chloe ." Zegt hij en hij meent het wel . Ziggy was aan onze kant voor 1 keer . Hij is blijkbaar ge brainwashed ofzo . Ziggy probeert me te steken met het mes maar ik ontwijk het .

Na 3 keer mij proberen te steken met het mes heeft hij raak . Het met is zo door het binnekant van mijn elleboog heen gegaan . Het mes zit er nog in . Ziggy is geschrokken en staat voor even stil , maar al snel gaat hij er vandoor . Waar is loki met mijn moeder heen gegaan ?

Snel ga ik achter ziggy aan maar hij gooit uit het niets een mes naar me toe . Zo mijn bovenbeen in . Ik knal neer op de grond . Shit ......

-Dangerously- Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu