In eens voel ik iets strak om mijn middel heen . Ik kijk naar mijn middel en zie een groene hand . Banner . Waarom nou weer . Hij pakt me van de grond af . Vision vliegt weg . " banner kijk wat je doet !" Schreeuw ik . Ik hoor bella scheeuwen . Dat is het laatste geluid wat ik hoor en word zo de grond in gesmashed . Haat aan banner ...
Ik word wakker en voel nogsteeds de hand van banner om me heen . Ik zie dat iedereen me aanstaard . " Chloe ." Zegt een stem . Het blijkt tony te zijn . Ik zie mijn reflectie van mezelf weer in een raam . We zijn in shield . Mijn pigment in mijn haar word steeds minder .
" wat is er met je ?" Zegt tony . Zal ik reageren . Ik wil het niet . Waar is Nathan ?! Ik kijk om me heen en zie dat hij in een kooitje is gedaan . Wel met water en eten dus hij heeft het goed . Bella zit naast Nathan zijn kooitje . Ze kijkt naar hem . Volgens mij houd ze ook van fretten .
Ik heb Nathan ontmoet om het gebouw waar ik vergeborgen werd door loki . Het was heel koud buiten en hij zat in de aarde in een gat . Toen ik hem opmerkte zag ik al in zijn ogen iets mensenlijks . Ik begon op een rare manier met hem te communiceren. Hij blijkt een mens geweest te zijn .
" chloe ?" Hoor ik weer . Het is steve . " laat me gaan ." Zeg ik tegen banner . Hij geeft geen kik . " als jij met ons praat ." Zegt steve . " we hebben je allemaal super erg gemist en dan zeg je niet eens hoi of zeg je hoe het met je gaat ." Zegt tony . " oke dan , hoi en het gaat super met me ." Zeg ik . " nu mag ik gaan ." Zeg ik .
Tony geeft een seintje aan banner en hij laat me los . Banner loopt weg . Zal ik ook doen als ik hem was . " waar is je ketting ." Zegt steve . " en je pigment in je haar ?" Zegt tony . Steve kijkt tony aan zo van boi why yhe fuck do tou care about that . " ja , het valt op ." Zegt tony .
Flashback
Toen ik in die kamer zat , kwam loki binnen . " jij gaat veranderen ." Zegt hij . " alles ." Zegt hij . Hij trok me omhoog aan mijn arm . " dit ." Zegt loki . Hij pakte de ketting vast . " gaat ook weg ." Hij trok het van mijn nek af . Mijn tranen rolde over mijn wangen heen . Mijn enigste aandenken aan hem . " of je het nou wilt of niet ." Zegt loki . Hij is serieus. Hij maakt geen grappen . Hij doet dit niet voor de lol . Dat kan ik zien . Ookal ken ik loki niet zo goed . Hij wilt net weg lopen . " loki ." Zeg ik . Hij kijkt naar me . Ik kijk naar mijn kleding . " dat komt wel goed ." Zegt hij en loopt de kamer uit ...
Einde flashback
Steve kijkt me doordringent aan . " wat is er met je gebeurt ?" Zegt steve . Hij is boos . Hij is boos omdat ik niet terug ben gekomen . Boos omdat ik niks zeg . Steve loopt naar me toe . " Nathan ." Zeg ik . Nathan opent het kooitje . Bella schrikt ervan .
Ik kom dichterbij steve . " het is goed steve ." Zeg ik . Ik pak zijn hand vast . " het gaat goed met mij en hey ik ben terug ." Zeg ik en lach naar hem . Maar steve lacht niet terug . Hij kijkt nogsteeds boos naar me . " maar niet met mij en je bent niet terug , dit ben jij niet chloe . Ik ken je . Maar deze chloe ken ik niet ." Zegts steve en loopt boos weg . Nathan zit op mijn schouder . Hij voelt het . Mijn gebroken hart . Tranen . Dat is wat ik heb . Hoe uit ik mijn emoties nu ?
" Chloe ?" Zegt tony . " wat heb ik gedaan." Zeg ik . Banner komt aan gelopen . Hij is niet meer de hulk . Gelukkig anders werd ik weer misschien getemd. Banner gaat zitten . " hey chloe lang niet gezien ." Zeg hij blij . Ik zucht . " o wacht laat maar , ik zag je net nog ." Zegt hij en gaat zitten aan een tafel.
" ik ben zo stom bezig ." Zeg ik . Op het stomste moment ooit komt vision naar binnen gelopen . " jij !" Zeg ik . Vision kijkt naar me . Ik wijs naar hem . " waarom viel jij hem aan trouwnens?" Zegt banner . " gaat je geen moer aan banner ." Zeg ik . " oke ." Zegt banner en rolt zijn ogen .
Ik loop boos naar hem toe . " hey zullen we dit laten voor later ." Zegt bella . Ze staat op en gaat tussen mij en vision staan . " doe dit later maar ." Zegt ze . " wat dacht je van nooit ." Zegt vision." Wat dacht je van wel !" Zeg ik boos . " ik dacht dat ik snel boks werd ." Zegt banner. " stil is ga is groente eten ofzo ." Zeg ik boos . Vision lacht . " wat denk jij? Dacht je dat dat grappig was heb jij je roze hoofd wel eens gezien ? Je lijkt wel een man die gewoon lipstick op heb gedaan . Maar dan overal ol je gezicht ." Zeg ik . " ey!" Zegt tony ." Wat dat is toch zo ?" Zeg ik . " kom even mee ." Zegt tony .
JE LEEST
-Dangerously-
ActionDit is een vervolg van team spider ... •Chloe is er achter gekomen dat tony haar vader is . •Team spider begint uitelkaar te breken . •Chloe haar moeder word ontvoert en even later Chloe ook . •Elena en kai worden samen lekker mad .