#3

62 4 3
                                    

Snel ga ik achter ziggy aan maar hij gooit uit het niets een mes naar me toe . Zo mijn bovenbeen in . Ik knal neer op de grond . Shit ......

Pov elena

We zijn bij de voordeur van chloe haar deur . Hij staat open . Dat is al vreemt . Bucky loopt voorop . Steve gaat achter hem aan . Bucky richt zijn pistool de woonkamer binnen en meteen doet hij hem weg . Waarom doet hin dat ? Ik zie een redelijk grote plas met donkerrode bloed op de grond liggen . De plas word groter en groter . Snel ren ik de kamer binnen  en zie chloe op de grond liggen met een mes in haar arm en bovenbeen .

Pov Chloe

" chloe ?!" Hoor ik 2 mensen zeggen . Het enigste wat ik kan zien is witte en zwarte vlekken en wazig ook nog het silhouet van bucky . "Bucky?" Alles word wat beter zichbaar en ik zie bucky en steven bij me staan . Ik duw mezelf omhoog en val weer om . Ik voel me net bambi die probeert te lopen . Snel doe ik het zelfde en sta dit keer recht op .

" loki was hier ." Zeg ik en trek het mes uit mijn been vandaan . Had ik niet moeten doen met mijn stomme hoofd . Nu spuit er meer bloed uit mijn been . " hij heeft mijn moeder ." Zeg ik . Ik voel me al wat lichter worden dus ik steun tegen steve aan . En dan doe ik wat zo stoms . Dit ga ik mezelf nooit vergeven ... ik trek het mes uit mijn arm vandaan .  Bucky kijk me geschrokken aan . " chloe dat had je niet moeten doen ." Zegt hij serieus. " het komt wel goed even dicht naaien en het zit dicht , toch ." Zeg ik en pak steve zijn schouder vast .

Tony komt binnen gelopen.  " wat is er gebeurt? " vraagt hij . Ik kan zijn gezicht niet zien want ik druk mezelf tegen steve zijn borst aan . "Ik haat mezelf ." Zeg ik . " kom we moeten je naar het ziekenhuis brengen . " zegt steve en hij tilt me met gemak op . Ik wikkel mijn benen om hem heen .  

Er gaat zo veel door mij heen . Te veel . Ik hoop dat ik in slaap val zonder pijn . Voor een keer . Maar elke keer denk ik weer aan iets.  Iets dat mij pijn heeft gedaan . Iemand die mij pijn heeft gedaan....

-Dangerously- Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu