" uhm staat dit ding aan ? Oke dat vond ik alleen maar grappig om te zeggen . uhm de persoon die spiderwoman was komt u even hier !" Zegt elena in ene door de microfoon. Wat bezielt haar !?
Iedereen kijkt naar me . " kom op wat is je nou je naam eigenlijk ?" Zegt elena . O god . Verzin nu wat! "uhm dat doet er niet toe !" zeg ik en ren achter Nathan aan . tenminste , de richting waar hij heen ging want ik heb geen benul waar hij is heen gerend . '' nou die is boos . Een keer raden door wie , kuch kuch .'' zegt ze . ik kijk haar nog even boos aan en loop een gang in .
De gang is koud met grijze muren . ik kan me de geluiden om me heen niet plaatsen .Wacht er is het is stil hier , nou ja op twee geluiden na . Mijn hart die steeds harder en sneller gaat bonken , mijn ademhaling die ook wat luider word . En niet te vergeten mijn gedachtes die door mijn hoofd razen .
Wanneer ik het eind van de gang in zicht ziet begin ik wat zenuwwachter te worden . De deur staat open . Ik hoor een geluid dat me bekent voorkomt . "Nathan?" ik kijk om het hoekje en zie The Hood is vast gebonden aan een soort tafel met kettingen . The Hood kijkt op . Zijn capuchon valt van zijn hoofd af . Voor het eerst zie ik zijn gezicht . Zijn ogen met me aan iemand denken . Maar wie ? Nathan zit in The Hood zijn nek .Even voor de conclusie Nathan houd niet van veel mensen op Steve en mij na .
Mensen the hood is niet hetzelfde als the hood van de normale comics . ik heb hem een beetje verandert . nou ja beetje ... hij heeft een beetje de zelfde geschiedenis van the hood van de comics dus ja .
"kun je me helpen ?'' zegt hij . " oja shit , tuurlijk." zeg ik en maak hem snel los . ongemakkelijk ... Nathan springt op mijn schouder . "wat is jou naam nou eigenlijk ?" zeg ik als we door de gang lopen .
" is dat belangerijk ?" zegt hij en lacht . " nou uhm nee niet echt . ik kan je ook gewoon The Hood noemen als je wilt .'' zeg ik . "noem mij maar gewoon ." hij onderbreekt me ."Camila ?" ik schrik ervan en stop met lopen . Er komt een vaag geluid uit mijn mond , zo van help me ."is dat oke of uh." zegt hij . "is goed maar ." zeg ik en draai hem naar mij toe .Ik bestudeer hem even snel en doe zijn capuchon weer een stukje over zijn ogen heen . "dankje ." zegt hij . ik lach . " ja zal wel zonde zijn als je toch werd exposed , door jezelf ." hij lacht ."ja dat is waar ."
Als ik een stap in de zaal vol mensen stap meld ik aan iedereen dat ik The Hood heb gevonden . " ga met hem achterom , ik en bucky staan daar te wachten. " zegt steve .
The Hood rent voor me en ik ren achter hem aan . Snel stop ik met lopen om te zien wat elena doet . Wat doet ze daar met kai !?
JE LEEST
-Dangerously-
ActionDit is een vervolg van team spider ... •Chloe is er achter gekomen dat tony haar vader is . •Team spider begint uitelkaar te breken . •Chloe haar moeder word ontvoert en even later Chloe ook . •Elena en kai worden samen lekker mad .