#15

38 4 0
                                    

The Hood rent voor me en ik ren achter hem aan . Snel stop ik met lopen om te zien wat elena doet . Wat doet ze daar met kai !?

Ugh ik negeer het en ren weer achter TH aan (Even afkorting) . Ik zie steve staan naast bucky . Steve kijkt me niet aan .

De volgende dag moet ik weer naar school . Ik ben 2 weken niet naar school geweest . Ik heb geen problemen gekregen omdat tony er voor heeft gezorgd ofzo . Tenminste dat zei hij . Ik geloof er niks van want iedereen staart naar me in de gang .

Mijn hart klopt weer extreem hard . Als ik Peter zie krijg ik een schok door mijn lichaam.  Wij hebben zo veel meegemaakt deze maanden . Hij merkt dat ik er ook aan denk . " jij dacht er ook aan he ?" Zegt hij . Ik knik en geef hem een  knuffel .Mensen zullen wel denken . Het boeit mij niks .

Peter laat me los en kijkt me aan . " gaat het ?" Vraagt hij . Ik barst uit tranen uit . " shit." Zeg ik en druk me weer tegen peter aan. " wat is er ?" Zegt hij bezorgd.  " ik weet niet wat er met me is !?" Zeg ik haastig . " wat dan ?" Zegt peter . Hij voelt zich ongemakkelijk maar houd me stevig vast . " ik heb tranen." Zeg ik super zacht . " hoe bedoel je tranen?" Zegt hij en duwt me zacht en voorzichtig van me af om naar me te kijken . " owh shit !kom !" Zegt peter .

Het probleem is nou ja . Mijn tranen zijn van acid , als in zuur . Ja moeilijk om uit teleggen...

Peter en in rennen de jongens kleed kamer binnen . Snel kijk ik in de spiegel . Mijn huid word rood . " o god het brang als een gek ! " zeg ik met mijn tanden op elkaar . Peter pakt uit paniek wat  wc papier.  " dat helpt toch niet sukkel!" Zeg ik . Ik zie hem denken ." Oja ." Zegt hij snel en gooit het papier weg . " omg je shirt ." Zeg ik . Er zit een gat in door mijn tranen . " maakt niks uit ." Peter loopt naar me toe .

" waarom moet je huilen ?" Die vraag . Haat . Ik wilde helemaal niet huilen . Maar de gedachtes van me waren me teveel geworden . Dus raakte ik in paniek en knuffelde ik peter . " weet ik niet." Ik probeer mijn tranen weg te halen . Tegelijkertijd dat ik ze weg veeg brand ik mijn vinger . " ik ben ook zo dom he ." Zeg ik en gebruik mijn metale hand. " shit het brand er door heen ." Peter kijkt me geschrokken aan . " shit ook door de was bak , en de grond." Ik kijk peter aan. " dit is niet handig ." Zegt peter .

We zijn een beetje uit de shrik als in ene dat rare joch uit onze klas vaag gaat doen tegen peter . " hey peter , lekker geknuffeld met je vriendin?" Zegt hij en begint te lachen . We lopen door de gang heen . " kom loop gewoo  door ." Zeg ik . Ik zie al dat het hem irriteerd ." Wij weten beter ." Zeg ik snel . " ey Chloe sinds wanneer ban jin een robot ." Zegt hij nog even snel . Haat aan hem maar het boeit me niks . Peter stopt met lopen.  " peter nee." Zeg ik .

Ik snap hem wel . Dat joch pest peter en mij al vanaf de basisschool.  Hij zal er ooit toch wel klaar mee zijn . En ooit is nu . We lopen gewoon door .

De bel gaat . We hebben gym . Super leuk maar niet heus . Elena is er ook . We zijn met zijn drieën aan het badmintonnen.  Peter is boos . Elena is kapot blij . Ik weet niet hoe ik me voel . Ik merk nu pas dat ik altijd op de gevoelens let van anderen .

Dat joch van net komt weer aangelopen . " hey stompie hoe kan je nou eigenlijk die badminton racket vast houden ?" Ik zucht . " ik ben niet links ." Zeg ik . " oh gaan we zo doen ?" Zegt hij en lacht naar zijn vrienden zk van hoor wat ik zei .

Wat later zit dat joch naast ons aan het badmintonnen met zijn vrienden . Haat . Ineens vliegt er een badminton racket door de lucht op peter . " oops sorry petey." Zegt hij . Mijn bloed kookt maar peter blijft rustig .

" oke dit is de druppel ! 1 . Ga weg 2. Noem peter geen petey 3. Gooi je racket maar naar iemand anders en 4. GA WEG !" Zeg ik boos . Elena klapt . Why . " Chloe rustig ." Hoor ik peter zeggen . Ik hoor hem bijna niet door mijn hart kloppingen . " owh sorry stompie .ik wist niet dat je boos werd ." Zegt hij dom . " boos ? Boos ?! Ik ben woest !" Schreeuw ik naar hem .

Ik loop naar hem toe en duw hem op de grond .ik duw hem zo op de grond dat hij op zijn buik ligt . Ik pak de racket en buig hem om zijn  handen heen als hand boeien . Boos loop ik de gym zaal uit. Ik hoor dat joch zachtjes huilen . " krijg je er van als je mij probeert te kleineren !" Schreeuw ik nog even als ik de hoek omloop

-Dangerously- Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu