We zien allebij een trap die naar boven gaat . We rennen naar boven zonder dat we er over na denken dat we naar het dak gaan . Wat willen we daar bereiken .
Op het dak aan gekomen zien we 3 helikopters rondom het gebouw vliegen . " ze zijn boos ." Zegt kai . " vast niet , alleen maar op mij." Zeg ik . We zijn omsingeld." Nee op mij, dit is mijn schuld" zegt kai en houd zijn hoofd vast . " ik breng iedereen in gevaar." Fluistert hij .
" dat is niet waar ." Zeg ik en loop naar hem toe . " wel chloe ! " zegt kai . " wat hebben ze met je gedaan?" Vraag ik voorzichtig. " je weet dat ik zo ben ." Ik schud mijn hoofd . " kai en chloe geef je over !" Zegt een man uit een van de helikopters .
Kai kijkt naar ze ." Kijk maar even de andere kant op ." Zegt hij en rent naar ze toe . Hij springt wel zo'n 10 meter in de lucht en land op de helikopter. Hij trekt de man eruit . De man valt naar beneden . Ik ga over het randje van het gebouw gekijken . De man ligt op de grond .
Het gebouw is wel 100 meter hoog ofzo dus ik denk dat hij dood is . Ik zie allemaal mensen om hem heen omsingelen . Is dat steve ? Tony ? Wat doet elena daar ook .
Pov elena (terug in de tijd )
Ik weet nu pas dat ze kai hebben ! Haat aan shield . Ik haat hun echt . Tranen stromen over mijn wangen heen . Ik word er zwak van ! Al dit gedoe . De mensen om me heen kijken me aan alsof ik een lopende lamp ben ! " dat is speedy ." Hoor ik de heletijd .
Shield is opzoek naar me . Ze willen informatie over kai . Krijgen ze lekker niet . Zeikerts ! Ik begin te rennen naar shield . Ik duw een paar mensen aan de kant . Hun gezichten gaan van verbaast naar bang . Oops . Ik duw een man door een winkel raam heen .
Als ik deze straat uit ben zie ik shield al . Het is eigenlijk niet te zien dat dit gebouw van shield is . Het is een soort cover voor hun . Het lijkt op een gewoon hoog gebouw maar van binnen is het duivels .
Tony , steve , bucky, vision, bella , thor , peter en clint staan voor het gebouw. Ik zucht ." Wat is er nu al verveelt ?" Zegt tony . " ik verveel me nooit ." Zeg ik .
Toen liep het uit de hand . Ik zit met boven op vision met een mes op zijn keel. " elena ik wil je niet pijn doen ." Zegt vision . " ik jou wel " zeg ik en lach . " elena laat hem gaan ! " zegt bella . " o wacht , jij wil bent zo aan de beurt bella ." Zeg ik . " ik dacht het niet elena ." Zegt vision . Hij duwt me uit het niets van me af .
Ik vlieg door de lucht en knal op een auto neer . " hier gaan er nog doden door vallen vision .wees voorzichtig. "Zeg ik dreigend. Ik spring van de auto af . Ik zet al mijn krachten in mijn vuist en ram zo op het midderif van bella . Ik hoor haar adem uit haar longen gaan . Bella knalt op de grond neer .
Vision rent naar haar toe en kijkt of ze nog leeft . " leeft ze nog ?" Vraag ik met een grijns . " ja ." Zegt vision . " o jammer ." Zeg ik . Vision kijkt me boos aan .
Als ik omhoog kijk zie ik 3 helikopters vliegen . " chloe is bij kai ." Zegt tony . " dat is niet goed ." Zegt steve ." Hoezo niet ?" Vraag ik . " hij is een sociopath ." Zegt tony . (Random engels) " owh ." Zeg ik en kijk fasinerend naar de helikopters.
JE LEEST
-Dangerously-
ActionDit is een vervolg van team spider ... •Chloe is er achter gekomen dat tony haar vader is . •Team spider begint uitelkaar te breken . •Chloe haar moeder word ontvoert en even later Chloe ook . •Elena en kai worden samen lekker mad .