Na lang gelopen te hebben in de stad sta ik uit het niets voor een lang groot gebouw . Stark tower . Ik ga naar binnen . De lift in zo naar boven . Ik zie hem staan en weet niet wat ik moet zeggen . Ik heb niet op zijn voicemails geregeerd. Alleen beluisterd. Hij draait zich om en schrikt . "Chloe ." Zegt hij zacht .
" Tony ?" Zeg ik vragent . Mijn tranen rollen over mijn wangen heen . Ik had het niet eens door en zie de rest van de Avengers staan( om het hoekje )
" oh." Zeg ik zacht . Ik zie meteen steve en bucky opkijken . O nee niet bucky . Zal hij het hebben verteld hebben tegen steve ? Ik begin mijn zenuwen tik te krijgen en begin hevtig te knipperen met mijn wimpers .
Mijn telefoon beginy hevtig te trillen . Awkward zegt elena . " uhm ."zeg ik zacht . " neem maar op ." Zegt tony ." mam wat is er?" Zeg ik zacht . " waar ben je ? " zegt ze . " wat is er dan ?" Zeg ik weer zacht . Heeft geen nut want iedereen kan me toch verstaan . Het is zo stil ... " ik wil met je praten ." Zegt ze zenuwachtig. " zonnebloem ." Zegt ze in paniek en hangt op .
Ik herinner in eens wat ze me had vertelt. Nou vertelt...
Als er iets ergs was zeiden we zonnebloem . Als ik niks zei aan de etenstafel tijdens eten . Ik hoefte maar 1 woord te zeggen zonnebloem . Dan wist ze al dat ik me niet goed voelde . En nu zegt ze het weer ." zonnebloem ." Zeg ik zacht . Ik neem diep adem en gooi mijn telefoon op de grond . Kapot . En ik ren de lift in .
Pov elena
Chloe staat daar maar naar de grond te staren . En in eens zegt ze zonnebloem . Ze gooit random haar telefoon op de grond . Zo kapot . Ik schrik van het geluid . " is ze boos ?" Zegt iemand uit het niets. Ik kan me niet concentreren op wie het zegt . Het enigste wat door mijn hoofd door draait is kai .
Hij zei dat chloe het wist van ons . Zijn we bij elkaar ? Ik zou zeggen nee . Want ja . Wat is bij elkaar zijn ? Chloe en steve zijn bij elkaar . Maar alsnog snap ik hun niet . Steve is wel over de 70 jaar . Hij is echt oud . Kai is 19 . Of ik hem leuk vind ? Ja , als vrienden . Waarom praat ik zo raar ?! Ik vind hem wel leuk . Ofzo . Kut ....
" elena ga je mee dan ?" Hoor ik bucky zeggen . " huh wat ?" Zeg ik . Hij lacht . " waar denk jij aan wat je zo in gedachte brengt ." Zegt hij . Ik lach wat stom om hem van die vraag af te spreken. (Rare zin i know)
Na een tijd lopen we door de straat waar chloe woont . Is ze thuis . We is steve , bucky , tony en natasha. Er komt een nieuwe rare gast aan kakken . Vision heet hij . " weet je zeker dat ze naar huis is gegaan ?" Zeg ik tegen tony . Hij doet zijn ironman gezicht klepje open . " ik hoorde haar moeders stem ." Zegt hij .
JE LEEST
-Dangerously-
ActionDit is een vervolg van team spider ... •Chloe is er achter gekomen dat tony haar vader is . •Team spider begint uitelkaar te breken . •Chloe haar moeder word ontvoert en even later Chloe ook . •Elena en kai worden samen lekker mad .