Ik loop boos naar hem toe . " hey zullen we dit laten voor later ." Zegt bella . Ze staat op en gaat tussen mij en vision staan . " doe dit later maar ." Zegt ze . " wat dacht je van nooit ." Zegt vision." Wat dacht je van wel !" Zeg ik boos . " ik dacht dat ik snel boks werd ." Zegt banner. " stil is ga is groente eten ofzo ." Zeg ik boos . Vision lacht . " wat denk jij? Dacht je dat dat grappig was heb jij je roze hoofd wel eens gezien ? Je lijkt wel een man die gewoon lipstick op heb gedaan . Maar dan overal ol je gezicht ." Zeg ik . " ey!" Zegt tony ." Wat dat is toch zo ?" Zeg ik . " kom even mee ." Zegt tony .
Na een gesprek met tony ben ik naar steve toe gegaan . Ik heb trouwens alles vertelt aan tony . Wat er is gebeurt en wat loki heeft gedaan . Tony was geschrokken. Hij is boos op loki.
Ik klop aan bij steve zijn appartement. De deur gaat langzaam open . Steve pakt me bij mijn arm . " je hoeft niks te zeggen , tony heeft me alles uitgelegd. " zegt steve en trekt me naar binnen en kust me .
Zeg uhm een weekje later , is er een nieuws bericht . Steve en ik en oja nathan zitten op de bankt tv te kijken . De man op het nieuws zegt dat er iemand een groot feest geeft en dat hij the hood gaat onthullen wie hij echt is . Meteen krijgen ik en steve een bericht .
Ugh . Steve wilt zijn telefoon pakken maar Nathan was hem al voor . Nathan pakt Steve zijn telefoon en rent weg . " Nathan ." Zegt Steve. Ik lach . Ik klim op Steve zijn schoot . " kan je Nathan terug roepen . Hij luistert niet bepaalt naar mij ." Zegt Steve . " nope ." Zeg ik . Hij zucht .
" we kunnen deze missie toch wel even skippen . Ik bedoel 'jij'." Zeg ik . Ik leg mijn hoofd op zijn borst neer . " Chloe ." Zegt steve . Hij doet zijn armen om me heen .
10 minuten later komt Nathan aan hoppen met Steve zijn telefoon . " hey Nathan ." Zegt Steve. " uhm Chloe ." Ik schrik een beetje want ik was een beetje in slaap gevallen . " ja ." Zeg ik versuft . Ik ga omhoog met mijn hoofd . Steve laat het bericht zien . Er staat dat we naar dat feest van die man moeten toe gaan om hem tegen te houden . Want ja the hood is een goed persoon . We willen niet dat hij in het openbaar word gezet .
We staan al klaar om weg te gaan als ik me realiseer . The hood . Hij was daar ook . Waar ik werd verborgen door loki . Daar was hij . Hij liet me toen vrij . We rende samen naar buiten . Hij zei toen :" bedank me later. " we gingen er toen dus vandoor .
Waneer we voor het gebouw stonden van dat feest keken ik en steve elkaar aan . " oke ik hou het niet meer ." Ik ging helemaal kapot . Steve kijkt me raar aan . " wat is er ." Zegt steve . " heb je het niet door ?" Zeg ik en wijs naar zijn schouder . Nathan zit op zijn schouder . Nathan merkt dat ik het over hem heb . Hij kijkt me aan en sprinkt van Steve zijn schouder af zo op mijn schouder .
We lopen naar binnen. Er zijn veel mensen . " waar is de rest ." Zegt steve door het oortje . Hij krijgt iets binenen. Ik kijk hem aan . " we kunnen verder ." Zegt steve . Hij kijkt weer serieus. Ik haat de serieuse steve . Maar eigenlijk is het wel hot . Wat . Wie zei dat .
De muziek hier staat heel hard in ene . We moeten The Hood vinden . Steve is al weg ik raak al in paniek. Mijn ogen gaan alle kanten op . Word ik nou gek ? Nathan maakt een geluid . " wat ." Zeg ik . Hij staart ergens naar . Snel focus ik me erop . Het is banner . Nathan springt van mijn schouder af . Hij gaat via mensen hun lichaam naar banner toe . Als Nathan iets wilt gaat hij er ook voor . Dat merk ik de laatste tijden .
Zo snel als Nathan kan ik niet bij banner komen . Er zijn teveel mensen . Ik prop me tusse iedereen heen . " o sorry ." Zeg ik . Een man kijkt me vies aan . Na 1 seconde ziet hij wat ik aan heb en kijkt me daarna anders aan . Met meer recpect . " maakt niks uit hoor ." Zegt hij aardig . Ik zucht . Alleen maar omdat er een shield tekentje op mijn shouder staat . Jeetje .
" banner ." Zeg ik blij . " uhm ." Zegt hij . Nathan zit op zijn hoofd ." Nathan zoek The Hood ofzo ." Zeg ik en lach . Nathan maakt een geluidje en rent weg .
" en nu voor een klein uhm wat zal ik het noemen ." Hoor ik in ene een man zeggen door een microfoon zeggen . Ik merk nu pas dat elena op het podium staat . Ze zwaait naar me . Ik zwaai awkward terug . " wat doet ze daar ." Zeg ik tegen banner . " geen idee ." Zegt hij .
" uhm staat dit ding aan ? Oke dat vond ik alleen maar grappig om te zeggen . uhm de persoon die spiderwoman was komt u even hier !" Zegt elena in ene door de microfoon. Wat bezielt haar !?
JE LEEST
-Dangerously-
ActionDit is een vervolg van team spider ... •Chloe is er achter gekomen dat tony haar vader is . •Team spider begint uitelkaar te breken . •Chloe haar moeder word ontvoert en even later Chloe ook . •Elena en kai worden samen lekker mad .