#4

57 6 3
                                    

Er gaat zo veel door mij heen . Te veel . Ik hoop dat ik in slaap val zonder pijn . Voor een keer . Maar elke keer denk ik weer aan iets.  Iets dat mij pijn heeft gedaan . Iemand die mij pijn heeft gedaan. 

Ik word wakker en doe mijn ogen open . Gaat makkelijk dus er zal wel niks aan de hand zijn geweest . Al snel heb ik het door . MIJN HAND ! Waar is die !?!? Ik kijk naar mijn linker onder arm . Het gedeelte waar vanaf mijn elleboog en hand is weg . Ik heb nu alleen maar nog een stompie .

Ik kijk verwart om me heen en zie tony hevtig aan het praten met een dokter . " tony !" Zeg ik . Hij kijkt naar me en gaat meteen in de kamer . " waarom is mijn arm weg ! Hoezo is dit zo ! " zeg ik . Ik kan het niet geloven.  Mijn arm is weg . Hoe dan ! Dit heb ik aan mijzelf te danken . Ik moest zoe nodig dat mes eruit plukken ! Shit !

" sorry Chloe,  we verzinnen er wel wat op ." Zegt hij . " we !? WE !?" Zeg ik boos en trek al de rare vriemels en slangen van me af . " chloe blijf nou liggen , je moet nog herstellen !" Zegt tony boos . " waar is steve ik wil naar hem toe ! " zeg ik boos .

Het ziekenhuis is blijkbaar te broke om me ziekenhuis kleding aan te doen dus heb ik gewoon nog mijn kleding aan . " wat ga je doen ? Ik bedoel wat denk je te doen ?" Zegt tony . " ik ga ." Zeg ik zacht . Hij pakt me bij mijn arm . " chloe wacht nou even ." Zegt hij . Ik wil met mijn linker hand van me af halen . Maar dat gaat niet . Want die is er niet meer .

In eens komt peter binnen . " hey chloe ." Zegt hij en kijkt naar mijn  verdwenen arm . Er staat een meisje achter peter die er langs wilt . " hey meneer stark leuk om u weer hier te zien ." Zegt ze aardig . Tony knikt en glimlacht naar het meisje . Ze werkt blijkbaar hier in het ziekenhuis.  " peter ." Zeg ik zacht . " stop met staren." Zeg ik . " wat ? Het ziet er gewoon cool uit , misschien krijg je een nieuwe arm ?" Zegt hij om me beter te laten voelen . Ik zucht .

" uhm chloe dit is bella ." Zegt tony in eens . Ze groet me . " hay ." Zeg ik bot . " kan ik nu gaan ? Ik heb wel betere dingen te doen dan een beetje kennis te maken met mensen , no offence bella ." Zeg ik snel . " nee chloe je moet hier blijfen ." Zegt tony streng  . Ik zucht expres heel hard . " nou nee ." Zeg ik en loop de gang in .

Snel ren ik het ziekenhuis uit maar een stem houd me tegen tot de balie . " chloe ." Hoor ik in eens . Ik draai me snel om en zie steve staan bij de balie . Hij mag me niet zo zien . Armloos . Ik loop door en verberg mijn stompje door mijn hand erop te doen .

Ik beuk door alle mensen heen , ondertussen ben ik al buiten . Shit ! Ik zie een shield busje buiten geparkeert staan .

Dit is nog wat ik zie en in eens is alles zwart en hoor ik mensen schreuwen . " We hebben haar ! We hebben haar ! " hoor ik een paar mannen schreeuwen. 

Uitpaniek doe ik mijn ogen open en trap tegen iets aan . "Ze is wakker meneer stark ." Hoor ik bella zeggen . Bella ? Waar ben ik  .
Ze glimlacht naar me . Het enigste waar ik aan denk ik steve . Wat zal hij wel van me denken . Snel kijk ik naar mijn arm . Huh ?

Ik zie een soort robot achtige arm .Zo Voorzichtig mogenlijk beweeg ik mijn vingers . Mijn vingers bewegen . Dit voelt zo goed , ik heb soortvan weer een arm .  In eens loopt er iemand binnen . De persoon die het meest vermijdt uit mijn leven . En dan komt hij glimlachent binnen met steve .

Het is bucky . Ik begin echt een bloed hekel aan deze man te krijgen . Mijn blije gevoel in een klap weg . Door hem . Haat . Dat is wat ik voel .

Ik kijk hem boos aan . Snel kijk ik naar steve en begin weer wat blijer te voelen . Ik sta op en en loop naar hem toe . En toen bam stoot ik mijn hoofd tegen een glaze muur aan . " wat ?!" Zeg ik hard . " chloe het is voor je eigen best wil ." Zegt bella . Ik kijk haar boos aan en pak de stoel op waar ik op zat en gooi het naast haar . In allemaal stukken .

Ze rent het glaze hok uit en doet hem opslot . Tranen . Ga weg . Blijf weg . " steve ?" Zeg ik zacht . Hij haat me . Iedereen  haat me . Had ik maar nooit met die ene  bus moeten gaan . Had ik nooit venom gezien samen met elena . Had ik ook geontvoerd geweest. 

Alles word weer te veel . Ondertussen is bucky met bella me gelopen . Ze was geschrokken van mijn actie . Moet ze me maar niet opsluiten . Voor mijn eigen bestwil ? Hoezo dat !?

-Dangerously- Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu