In zijn huis ben ik de weg helemaal kwijt . Niet omdat zo groot is maar omdat ik het even niet meer weet . Kai heeft de onderkant van mijn shirt vast . Hij trekt het van me af . Ik ren lelijk zonder shirt naar kai zijn slaapkamer toe . Ik schreeuw heel hard lol . Kai rent achter me aan en pakt me bij mijn middel . " elena wees niet zo gek ." Zegt hij en lacht .
De volgende dag lig ik in het bed van kai en kijk rustig om me heen . " kai ?" Zeg ik . Ik stap het bed uit en doe mijn kleding aan .ze liggen door de hele kamer heen versprijd . Niet mijn schuld .Ik loop naar beneden en zie kai ol de bank liggen . " hey ." Zegt hij en staat op . Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel . " elena ." Zegt kai . Hij duwt me van hem af . " wat ?" Zeg ik . Waarom doet hij zo . " hier kam ik nou echr boos om worden ." Zegt kai . " watte ?" Zeg ik . Hij begint te lachen . " meen je dit ." Kai is op eens boos . " mensen snappen mij echt niet. " begint kai. " ey ik heb hetzelfde." Zeg ik .
"Nah." Zegt kai . " Chloe was de enige die me snapte en nu is ze weg ." Zegt kai . " o dus daarom doe je zo . Om chloe ." Zeg ik . " ik dacht dat je gevoelens voor haar weg waren ." Zeg ik zacht. " is ook zo ! " zegt kai . " ik snap je toch ook." Zeg ik . " nee ."
Kai loopt naar de keuken . " kai ." Hij stopt met lopen en draait zich om . " elena kijk , weet je wat het is , ik ben gestoord. " zegt kai . Hij balanceert op een been en draait zich om . " ik ook ." Zeg ik zacht . Kai draait zich om en wijst naar me . " wacht wat ? Jij ook ? Als in gek of echt gestoord ?" Moet ik even na denken .
" echt gestoord . " hij lacht . Hij haalt een mes tevoorschijn. " ook zo gestoord dat je een mes op zak hebt ? Waar je ook heen gaat ?" Zegt hij .Ik grijp naar mijn schoen toe en pak uit de zijkant van mijn schoen een mes . " wat denkt u ervan om met mij op pad te gaan ?" Zegt hij met een raar accent. Ik lag en loop met hem mee .
Pov tony
" we moeten echt wat verzinnen om Chloe terug te krijgen." Zegt steve . Waar hangt ze uit ? Ik kijk door de kamer en zie dat elena niet aanwezig is . " waar is elena ?" Zeg ik . Iedereen kijkt om zich heen . Precies op dat moment komt elena binnen .
Ze ziet er anders uit . Haar haar is stijl en is lichter . " sorry dat ik laat ben maar ik moest nog even iemand manieren leren ." Zegt ze en lacht . Dat is niet een goed teken .
JE LEEST
-Dangerously-
Hành độngDit is een vervolg van team spider ... •Chloe is er achter gekomen dat tony haar vader is . •Team spider begint uitelkaar te breken . •Chloe haar moeder word ontvoert en even later Chloe ook . •Elena en kai worden samen lekker mad .