Als ik omhoog kijk zie ik 3 helikopters vliegen . " chloe is bij kai ." Zegt tony . " dat is niet goed ." Zegt steve ." Hoezo niet ?" Vraag ik . " hij is een sociopath ." Zegt tony . (Random engels) " owh ." Zeg ik en kijk fasinerend naar de helikopters.
Pov chloe
Ik hoor een bekende stem . " langer dan dit kon ik je niet in leven laten chloe , sorry ." Zegt een vrouw . Kai zit in de helikopter en ziet het gebeuren. Als ik me wil omdraaien voel ik twee handen in mijn rug gaan . Kai pakt snel mijn hand . " kai achter je !" Schreeuw ik .
Achter kai staat een man . Hij duwt kai uit de helikopter . Kai valt eruit naar beneden. Dus ik ook .
Alles gaat in slowmotion maar het gebeurt toch snel . In eens hangen we stil in de lucht . Ik had mijn ogen dicht geknepen maar ik doe ze weer langzaam open . Kai heeft me vast . We zweven in de lucht . Kai lacht naar me . Ik doe snel mijn armen om hem heen . " ik hou van je ." Zegt kai . Ik kijk hem aan. " ik ook van jou , als vrienden he ?" Zeg ik . " ja hoe anders ?" Zegt hij.
Een helikopter vliegt onze kant op . Nick fury zit er in en shiet met een pistool op kai . Kai kijkt me aan . " we hebben je niet kogelvrij gemaakt kai ." Zegt nick . " nee , kai !" Zeg ik . Zijn armen om me heen worden slap .
We vallen weer naar beneden. Samen. Voordat ik het wist , voordat ik kon nadenken wie mij van dit gebouw heeft afgeduwt , knal ik op de grond.
Heel vaag zie ik steve naar me kijken . Tony naar me toe lopen. Bella in visions armen . " steve?" Zeg ik met mij laatste adem ...
Je zal denken dit is het einde van chloe . Is het ook ! Ze werd met spoet naar het ziekenhuis gebracht. Kai ligt in een coma . Ze hebben hem proberen te redden en dat lukt ook meteen . Chloe redde het bijna niet . Haar hart was te zwak . Sorry dat ik je even liet schrikken . Maar chloe haalde het wel . Haar hartslag stopte wel 3 keer . Ze is dus eigenlijk dood gegaan . Ze moesten veel dingen doen om haar in leven te houden . Doktoren kwamen ook nog ergens achter bij chloe . Maar dat laat ik aan chloe over om het te vertellen . Bella ligt trouwens ook in een coma . Haar baby zou het volkomen overleven . Vooral met de rare cellen van Vision in hem/haar. Elena is vanaf nu een fulltime sociopath worden zaampjes met kai .
Er komt een extra deel van dit verhaal en dat is ook wel de laatste van dit boek . Het word een heel raar deel omdat het in een soort WhatsApp groep is van de avengers plus chloe .
JE LEEST
-Dangerously-
ActionDit is een vervolg van team spider ... •Chloe is er achter gekomen dat tony haar vader is . •Team spider begint uitelkaar te breken . •Chloe haar moeder word ontvoert en even later Chloe ook . •Elena en kai worden samen lekker mad .