01

89 12 0
                                    

Jason zamával na své přátele, Shawna a Emu. Zase tady byl nový školní rok a spousta práce. A k tomu naneštěstí letos maturuje. Je to jako nejhorší noční můra, pomyslel si, ale to se šeredně pletl.

„Ahoj," pozdravila ho Ema, jakmile k němu přišla a objala ho.

„Tak co prázdniny?" zeptal se Jason. On byl totiž celé léto s rodinou pryč, a tak své přátele neviděl. Nesnášel to. Od srdce to nesnášel. Táta mámě zahejbal a ta se to snažila zakrýt těmito rodinnými výlety.

„V pohodě," promluvil Shawn, a tím vyrušil Jasona z přemýšlení.

Ema se tomu pouze potichu uchechtla a za hlasitého povídání bok po boku vešli do školy.

***

Po škole se každý rozešel svou cestou. Jason šel neobvykle přes les. Sice to měl lesem kratší, ale po tom, co všechno o něm slyšel, tak se jeho paranoidní stránka radši prošla. Takhle za světla, ale les působil klidně a mírumilovně, že si chlapec řekl, že tudy musí chodit častěji.

Připadalo mu to tu nádherné, dokud neuslyšel ten zvuk. Jeho paranoidní stránka se ozvala a on tak napnul svaly a trpělivě čekal, co se bude dít dál.

Bylo ticho, a tak se rozhodl pokračovat, pak to ale uviděl. Obrovské zvíře, které vzdáleně připomínalo vlka. Zkameněl na místě a pouze mohl pozorovat podivné zvíře, které se k němu pomalu přibližovalo.

Konečně se mu vrátil do nohou cit. Rozběhl se, ale bylo pozdě. Zvíře po něm skočilo a oba se ocitli na zemi. Zvíře zakouslo do Jasona zuby. Chlapec řval bolestí a snažil se vymanit, ale zvířecí čelisti byli moc silné. 

Jason si uvědomil, že už zvířecí zuby na svém těle necítí. Zvíře nad ním jen stálo a vrčelo, pak se ale otočilo a zmizelo. Jasonovi se zatmělo před očima, z posledních zvedl ruce, na kterých zachytil nemalé množství krve, a upadl do bezvědomí.


Doufám, že se vám kapitola líbila. Budu rád za vaše ohlasy.

IGNERKde žijí příběhy. Začni objevovat