15

6 1 0
                                    

Jeho hnijící kůže trochu popraskala když se usmál a ze vzniklích prasklin někde vytekl proud hnisu ,jinde zase vysříkl pramen krve.  Měl holou hlavu jen na ní měl velké zatočené rohy zakončené špičkou kterou si brousil aby byla ostrá. Jeho zuby byli všechny špičaté a tři palce dlouhé a při každé větě vyplivl krev zda byla jeho to už nikdo neví. Jeho oči byli fialové a vycházel znich tmavý černý kouř ,a když mrkl vylétl z jeho očí drobný prach . Plíseň na kůži se pomalu rozširovala od hlavi dolů, zatím se mu zastavila na prsou. Ruce a břicho měl bledé a stékala po nich krev , prsty na rukou měl zakončené ostrými nehty. A na zádech měl dlouhá, velká a silná křídla.

,,Já jsem také démon ,byl jsem elfem královské krve proto jsem jeden z největších demonů. Ale ty jsi jen elfí válečník takže se nestaneš jedním z největších ale dostaneš křeslo hned vedle mne."

Řekl démon a pomalu obcházel kolem Shawna ,,a oni jsou také démoni?" zeptal se Shawn a snažil se pořád dívat na démona který ho obcházel ,,Ne jsou to upíři ale višší upíři proto vypadají tak hnusně jako tamhle ten"

Všichni se začali smát a jejich smích se rozléhal po celé síni,jenom upír co stál dole pod svím kameným trůnem se nesmál ,pozoroval ty dva svíma hnisem zalitýma očima.

,,Emo jdeme musíme najít ostatní" přikázal Jason tiše ,ale Ema se pořád dívala přes dveře dovnitř síně a měla přímí výhled na Shawna. Najednou Emu začalo trochu bolet břicho ,otočila se na Jasona a začala zvracet.

Jason uskočil ,,co se děje je ti něco?" Zeptal se a díval se znechuceně na zvratky které tekly do všech různých stran ,,tohle se mi děje už asi měsíc" řekla Ema a utřela si pusu. Jason se na ní s udivem podíval ,,Emo měla si někoho jiného než Shawna?" Ema zavrtěla hlavou ,že ne, Jason k ní popošel a pokožil jí dlaň na břicho ,,ty v sobě máš dítě" řekl Jason a podíval se Emě do očí které byli zality slzami štěstí.

***

Kasandra vešla se svími otroky do svích komnat a přešla celou místnost zatím co oni stáli přede dveřmi. Kasandra zatálha za satrou dřevěnou páku, ta otevřela poklop v podlaze a vněm byl žebřík ,,jděte dolů" řekla jim. Otroci sešli dolů a Ellie šla poslední ,když byli dole Kasandra zavřela poklop a otevřela se železná mříž která vedla do velkého prostoru ohraničeného mřížemi, uprostřed byl velký kamený kruhovytý sloup a upně na vrcholu byl klíč od pou které měli na sobě. Na kameném stropě byla mříž kterou koukala Kasandra. V rotích a po celé aréně leželi různé zbraně ,,šup kdo přežije může odejít" řekla Kasandra a přitom se pořád usmívala.

Všichni se rozeběhli pro nějakou zbraň. Starší muž si zvolil kopí ,ležící na uplném konci arény, mladší kluk si zvolil zvolil bez rozmyslu a zbrkle sekeru ležícímu u nohou a hned se vrhl na Ellie ta si rychle vzala meč opřený o mříž. Ellie se s mečem v ruce rychle otočila a vyhkrila chlapcův uder a prašila ho pěstí pod žebra. Chlapec spadl na zem Ellie vzalajeho sekeru ktérá spadla a zasekla mu jí do nohy. Z nohy vystříkla krev a chlapec s jekotem,slzamy v očích a křeci v noze si rukama nohu chytl a snažil se zastavit krvácení.

Ellie se mezitím obrátila k staršímu muži,  ten uchopil kopí jednou rukou a vhr ho proti ní.Kopí Ellie netrfilo jen jí škráblo trochu na rameni ,Ellie nevydala ani hlásku a pokračovala dál ,když přišla až kněmu jen kolem něj udělala pár otoček a poté mu vrazila meč do břicha. Muž chytl meč jenž mu vyčníval z břicha, přitiskl rty a zuby k sobě a padl na kolena do písku co byl na podlaze arény.

Poté pohlédla Ellie vzhůru na Kasndru ,,pojď nahoru" řekla Kasandra. Ellie vyšplhala spě púo žebříků do pokoje, kde už stála Kasandra s pohárem vína v ruce kterou měla nataženou k  Ellie.

Ellie vzala pohár, vypila ho a poté pohár zahodila,,co teď zabiješ mne nebo budu jěště bojovat?" zeptla se hned na to Ellie. Kasandra se usmála a přešla ke své posteli lehla si na ní uchopila pohár a džbán s vínem a nalila vino do poháru,džbán poté položila spět a řekla ,,umij se svlékni si šaty a pojd sem ke mě". Ellie přešla místnost ke vědru v kterém byla voda, napbrala dlaně a omila si obličej. Poté přišla k posteli chvilí Kasandru pozorovala a než stačila něco říci nebo udělat Kasandra promluvila ,,dobře nic nedělej budeš má válečnice" řekl a vzala zvonek. zazvonila sním a do dveří vstoupili strážní upíři. Kasndra mávla rukou ,upíři se uklonili vzali Ellie a odvedli jí.

***

,,Emo, ty čekáš sviště" řekl Jason a usmál se.

,,Co to bylo za odporný zvuk?" ozvalo se z vedlejší místnosti. Jasin chytil Emu a odnesl jí jinam. Po chvíli bloudění a vyhíbání se zevšech sil strážím došli až do vězení. vězění byla obrovská zakulacená jeskině šestset metrů vysoká a plná cel ,tak přeplněná že několik věznů muselo bydlet spolu a měli tam i místo společné kde mohli všichni trávit čas. Když tam vstoupili uviděli klece s jejich přáteli.

Jason k nim přiběhl a svým mečem rozbil ocelové zámky na klecich a pustil přátele. Všichni se poté začali na důkaz radosti ze shledání objímat.

Jason se poté začal rozhlížet kolem sebe a díval se do cel. Bylo tam kolem šestnácti set vězňů. ,,Vězni?!" zvolal Jason vzhůru a snažil se aby ho všichni slyšeli ,,Už vás nebaví tu hnít? chcete povstát proti upírům?" pokračoval Jason v proslovu. Vězni nic neříkali a dál poslouchali. Všichni přátelé Jasona pozorovali s údivem. ,,Vezmeme si zbraně z jejich zbrojnice a povstaneme proti nim, dáme vám svobodu pod podmínkou že se k nám přidáte až budeme potřebovat. Tak jdete snámi?!"zvolal Jason a všechny povzbuzoval. Ve vězeni se zvedl jásot na znamení souhlasu, Orinon přeběhl přes místnost a zatáhl za páku co otevřela všechny cely.

Ema mezitím vysvětlila co se stalo. Jason se všude rozhlížel a i přesto že vězni vyskakovali z cel nikde neviděl Ellie. Adam mu vysvětlil  co se stalo a kde Ellie je. ,,Jsou tu ještě nějaké věznice?"zeptal se Jason  a Adam příkívl na souhlas.


IGNERKde žijí příběhy. Začni objevovat