Probral se absolutně bez vzpomínek. Netušil kde je a co tady dělá. Naposled si pamatoval akorát toho obrovského vlka. Po chvíli zíraní do stropu chatky si uvědomil, že leží na tvrdé posteli a někdo u něj je. Otočil se a pohlédl na dívku. „K-kde jsem?" těžce se mu vyslovovalo. „A-a kdo jsi ty?"
„Odpočívej, všechno ti vysvětlím."
„Ale já chci vysvětlení hned," řekl a snažil se posadit, ale jakmile to zkusil vystřelila mu z nohy obrovská bolest a když se na ní podíval viděl rudý obvaz přes jeho stehno. Proto si raději zase lehl.
„Lež a odpočívej. Za chvíli přijdou Ema a Shawn."
„Ema a Shawn jsou tady?" zeptal se a konečně se po místnosti rozhlédnul. Nacházel se v prosté chatce z hlíny, dřeva a slámy.
Dívka u něj mu připadala neskutečně nádherná. Měla na sobě zvláštní oděv, který toho zrovna moc nezakryl. Jeho hlavní pozornost ale upoutala víla, která vletěla do místnosti. Divil se, co se děje. Tohle se mu muselo zdát.
„Ano, jsou tady. Ale teď odpočívej," nakázala mu dívka. A než stihl Jason něco namítnout, víla na něj hodila podivný prášek, kterým ho okamžitě uspala.
***
„Kde jsme to přestali?" zeptal se Shawn svůdně Emy a přistoupil k ní.
Vyzývavě se na něj podívala a řekla: „Chtěl si pomoct s tím proklatým krámem."
Shawn jí vzal za boky a přitiskl si jí blízko k sobě. Začal jí pomalu svlékat oblečení a líbat jí na krku. Ema se vzrušením celá zachvěla a blaženě vzdychla, to akorát Shawna více rozdráždilo. Začal polibky obdarovávat její ňadra a rukama jí přejížděl po těle. Zastavil se. „Můžu?"
„Musíš," nakázala Ema vzrušeně. Vzala mu jednu jeho ruku a jela po svém břiše až do vlhkého místa mezi jejíma nohama.
***
Oba dva sbírali svá oblečení ze země. Tváře měly rudé a spocené po jejich nedávné aktivitě.
„Musíme za Jasonem," prolomila ticho Ema. Shawn jen krátce přikývnul. „Budeš se muset teď trochu ovládat."
Shawn se na ní překvapeně podíval. „Proč?"
„Jason je do mě zamilovaný, a tak by nebylo nejlepší... no vystavovat všude nás dva."
„On ti snad někdy řekl, že tě miluje?" zajímalo ho.
„Ne, ale tohle žena pozná. Vadí ti to snad?"
„No-"
„Stejně mezi náma nejde o nic víc než sex. Tak o tom Jason nemusí nic vědět, ne?" přerušila ho Ema.
Shawn posmutněl. „To bude nejspíš dobrý nápad." Jen co se Ema od něj otočila, jeho tvář zalil smutek. „Opravdu mezi náma nejde o nic víc než sex?" zašeptal tak, aby ho ona neslyšela, zatím co vyšla z chatky.
ČTEŠ
IGNER
FantasíaDva rozdílné světy existují. Cesta mezi nimi snadná je. Přesto ne každý objeví ji. Mezi světy cestovati jen pár bytostí může. Příběh začíná ve světě lidí v malé vesnici Jackonvillage. Jason žije normální život. Chodí do školy, baví se s přáteli... A...