ZAMAN 5 VAKİTTİR'DEKİ 29. BÖLÜMÜN DEVAMIDIR!
Bu kitabı okuyan kişi, eğer önceki kitabımı okumadıysan, hemen bunu okumayı bırak. zamaN 5 Vakittir adlı kitabımı okumaya başla. Bu kitabımı, önceki hesabımın şifresini unutupta giremediğim için yeni hesabımdan yazdım.
SENA'DAN
Parmağımdaki yüzüğe bakıp mal mal sırıtıyordum. Sonunda isteğim olmuştu. Sevdiğim adamla evlenecektim.
"Sena? Hani sen bana demiştin ya, 'Ben sevdiğim, aşık olduğum adamla evleneceğim' diye, isteğin oldu. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam." dedi.
"Bende çok mutluyum Rumeysa. Biliyor musun, hep hayırlısı için dua ettim. Aslında pek ümitli değildim Kerem konusunda ama görüyorsun işte..." dedim ve çayımı yudumladım.
Annem, Meryem teyzelere gitmişti. Rumeysa'da buraya gelmişti. Buradan da düğün salonuna gidecektik. Derya'nın kınası vardı. Çok kişi davet edildiği için düğün salonu tutmuşlardı. Çayımızı içtikten sonra gidecektik. Annemde, Meryem teyzeleri alıp, gelecekti. Belki Kerem'de gelirdi?
Çayımızı içtikten sonra bulaşıkları, makineye dizdik. Bende odama çıkıp uygun bir şeyler bakmaya gittim. Salonda sadece kadınlar olacaktı. Kına yakıldığı zaman erkekler de gelecekti. Aslında Derya, bizim kırmızı giyinmemizi istemişti. Biz nedimeymişiz. Onun isteğini yapıp, onunla aynı renk giyinecekmişiz. Ama kıza anlatamıyoruz ki, bu kına gecesi. Her neyse isteğini geri çeviremedik. Bende kırmızı bir şeyler bakıyordum. Salona erkekler girince feracemi üzerime geçirebilirdim. Kırmızı bir elbisemi giyinip aşağı indim. Ardından feracelerimizi giyinip dışarı çıktık.
Rumeysa, Eylül'ü kayınvalidesine bırakmıştı. Bizde taksiye atlayıp düğün salonuna gittik.
Gelin odasına girip Derya'ya baktık. Çok güzel olmuştu. O da, bizim kıyaferlerimize baktı ve uygun olduğunu söyledi. Biraz makyaj yaptıktan sonra hazırdı. Aslında makyaja da gerek yoktu ama olsun...
Biraz sonra Mert odaya girdiğinde aşk seline yakalanmıştık. Onlar birbirine böyle baktıkça bende, bir an önce Kerem ile benim imam nikahımızın kıyılmasını istiyordum. Bende sevdiğim adamın gözlerine özgürce bakabilmeyi istiyordum. Aşkla...
Biz odadan çıktıktan sonra Mert ve Derya başbaşa kalmışlardı. Davetlilere bakmaya gittiğimizde, annemlerin geldiğini gördüm. Annemin yanına gidip ona sarıldım. Ardından Meryem teyzeye ve Ezgi'ye.
"Abim seni dışarıda bekliyor."
"Ezgi! Ya ben nasıl gideceğim onun yanına, utanırım bir kere."
"Merak etme canım. Bende senle geleceğim. Annemlerden talimat var, imam nikahınız kıyılmadan başbaşa kalamazsınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zamaN 5 Vakittir 2 (BİTTİ)
SpiritualzamaN 5 Vakittir'in devamı... Keyifli okumalar dilerim... "Tamam. Her neyse. Kerem, abiciğim, sen Sena'yı evine bırak. O iti görürsen de, acımadan indir yumruğu." dedi Selim abi. Yürüyorduk. Yan yana. Evimin önüne gelince bana kartını uzattı. Nere...