BÖLÜM 45 (BEKLEYECEĞİZ)

1.2K 127 22
                                    

1 HAFTA SONRA

Uyanmıyordu... Başımıza gelenlerin üzerinden bir hafta geçmiş ama Sena'mın durumunda hiçbir değişiklik olmamıştı.

Normal odaya bile almamışlardı. Bir hafta öncesine kadar, bu konu da ne kadar da rahattım? Kendisine gelecek, normal odaya alınacak ve ben onun İstanbul'a sevkini isteyecektim...

Annesi ile babası, artık İstanbul'da duramıyorlardı. Bolu'ya gelmek istiyorlardı ama ben her seferinde engelliyordum.

Ben, her güne o, bugün uyanacak ve onu İstanbul'a götüreceğim, diye başlıyordum. Ailesine ve aileme de böyle söylüyordum. Ama olmamıştı işte...

Gözümü bir dakika bile ayırmıyordum ondan. Başıma bir kere gelmişti. Artık dersimi almıştım, onu yalnız bırakamazdım.

Doktorlar, bu ara sık sık uğruyorlardı yanına. Yine gelmişlerdi işte. Hayır, bir şey de söylemiyorlardı ki...

Yaklaşık 15 dakika sonra çıktıklarında sabrım taşmıştı.

   "Doktor Bey!" dediğimle arkasını dönüp bana bakmıştı.

   "Buyurun Kerem Bey?"

   "Anlamıyorum, siz beni görmüyor musunuz ya? Günlerdir, içeriye girip çıkıyorsunuz ama hiçbir şey söylemiyorsunuz. Neler oluyor?"

   "Çözmeye çalışıyoruz."

   "Nasıl? Yani neyi?"

   "Nişanlınızın çoktan uyanması gerekiyordu. Son olan olaydan sonra, sanırım bitkisel hayata girdi."

   "B-bitkisel hayat?"

   "Bilincin kapanması beyne oksijen gitmemesinden olur ve buna koma da denir. Beş duyunun kapanması hali, bir ağrılı uyarana tepki vermemesi hali, çoğu zaman ölüm olarak algılanır. Ve hastanın hâlâ kalbi atıyorsa, bitkisel hayat durumu gerçekleşir. Bu durumdaki hastanın uyanması çok zor olsa da birçok kez bazı duyuların tek tek geri gelmiş örnekleri var elbette. O yüzden sakın umudunuzu kaybetmeyin."

   "S-sen... Ne diyorsun?"

   "Dediğim gibi, üzgünüm... Ameliyat başarılı geçmişti. Bu olasılığı hiç düşünmemiştik." dediği anda duvara tutunmuştum. Doktorlar telaşlanıp bana doğru gelince elimle durdurdum onları.

   "Bir şeyler yapın!" dedim sinirle.

   "Hastaya bağlı, Kerem Bey. Yapabileceğimiz bir şey yok. Bekleyeceğiz..." dedi ve gitti.

Yapabileceğimiz bir şey yok. Bekleyeceğiz...

Bekleyeceğiz...

zamaN 5 Vakittir 2 (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin