–От името на Естрея–
Минаха няколко седмици. Симон и Луна се включиха в състезание по кънки и се справят доста добре. Вече не се чуваме толкова често... При мен няма нищо интересно, работа, училище и мен, залепена за таблета гледайки Fab and Chic. Мина още един Open. Луна пя с гаджето на Амбър. Да, все още не му знам името...
В момента по изключение си чистя кънките. Телефонът ми звъни.
Аз: Мамо! Как си? ....... Кога се връщате?..... След два дена! ....... Да .......... Добре......... Какво има? .......... Плашиш ме......... Добре, ще говорим тогава! Чао!
Родителите ми се връщат утре! Мама звучеше леко притеснена. Искала да ми каже нещо, но не е за по телефона... Както и да е. Утре живота ми ще си бъде същият както преди. Само, че без Луна и Симон..... Телефона ми пак звънка и лицето ми грейва като виждам кой ми звъни на фейсчат.
Аз: Луна! Как си? Какво има?
Луна: Ами.... Класирахме се и със Симон ще участваме в интернационалното състезание!Чудех се дали родителите ти ще те пуснат да дойдеш да ни гледаш.
Аз: Да! Но само през таблета. Луна, много добре знаеш, че мама ще се притесни супер много! А и аз изобщо не искам да напускам Канкун. Кога е състезанието?
Луна: Вдругиден по обяд. Прибираме се в Буенос Айрес следващия ден.
Аз: Колко хубаво! Желая ти много късмет! Лека нощ сега!
Луна: Но не е толкова късно! Ол, забравих за часовата разлика! Много съжалявам Естри!
Аз: Няма проблеми и без това бях будна!
Луна: Лека нощ звездичке! Обичам те много!
Аз: Аз повече, луничке. Лека.
Затворих и се пъхнах под завивките. Заспах мигновено защото бях много уморена.
Пистата! Отново съм там! Карам невероятно! Направо летя! Завъртам се! Светлините ме огряват! Изведнъж медальончето ми пада! Аз се подхлъзвам и падам по гръб, но някой ме хваща...
Събудих се и видях мама и татко до леглото ми! Явно са имали нощен полет.
Аз: Мамо! Татко! Липсвахте ми! *скочих от леглото да ги прегърна*
Мама: И ти на нас, Естрежита!
Татко: Не искахме да те будим.
Аз: Няма проблеми. Не сте виновни вие. Сънувах един странен сън. Карах кънки на една писта! Наистина красива писта. И правех всякакви сложни движения. Направо летях с кънките!
YOU ARE READING
Soy Estrella
Non-FictionВсички знаете коя е Луна Валенте. Смело момиче, чийто живот се променя драстично след преместването в Аржентина. Това, което не знаете обаче е, че тя има братовчедка, която е една година по-малка от нея, но споделя същата история. Ако искате да разб...