Episode 31

24 4 1
                                    

-От името на Естрея-

Тамара започна да аплодира и всички последваха примера и. Няколко фена се насъбраха около Нина на сцената и с Луна се спогледахме и отидохме при нея. Трите се измъкнахме зад кулисите живи и здрави. Поглеждам тъжното лице на Нина и я питам какво и е.

Нина: Страх ме е да не съм разочаровала Гастон. *каза тъжно* Вместо да ме поздрави, остана да говори с Амбър. Мисля, че е очаквал нещо друго от Фелисити.

Луна: Какво говориш? Приятелко, беше невероятна на сцената. Навън всички те чакат, за да се снимат с теб. Ти си звезда! Само трябва да го повярваш.

Двете се прегърнаха и с Луна я оставихме. Отидохме на пистата, за да тренираме. Малко по малко всички дойдоха. Дори Джим и Рамиро, въпреки, че само за да се сбогуват... Опитахме се да ги убедим да останат, защото без тях няма състезание за нас.

Джим: Вече решихме и няма връщане назад *каза тъжно*  Само дойдохме да си вземем кънките и да се сбогуваме.

Тамара: Деца, бих искала да говоря с вас, преди да си тръгнете.

Рамиро: Няма за какво да говорим. Да тръгваме Джим.

Когато излязоха от Ролер всички останахме много отчаяни. Няма как да ги убедим да останат. Тамара се опита да ни мотивира и аз я подкрепих. 

Амбър: Предлагам да вземем Гастон и Хасмин в отбора.

Луна: Да! Много добри кънкьори са.

Аз: Все пак трябва да се опитаме да убедим приятелите ни да останат.

Луна: Обещавам да говоря с тях. Сигурна съм, че нещо се е случило, за да вземат това решение.

На излизане от Ролер мисля за много неща. За състезанието, за Джим и Рамиро, за годишната работа, за предложението на Roller Band и главно за Матео. Трябва да го забравя, но как? Той винаги се появява.

Матео: Естрея! Чакай! *застава пред мен задъхан. Сигурно е тичал* Какво ти е? На тренировката не каза почти нищо и изобщо не се усмихваше. Добре ли си?

Аз: Да. Имам много неща в главата...*Но главно мисля за теб. Ето това крещях вътре в мен*

Прибрах се в имението и се качих в стаята ми, за да продължа с годишната задача. По пода беше пълно със записки, а аз не отделях поглед от компютъра. Усетих как родителите на Луна влизат и затова се изправих.

Soy EstrellaWhere stories live. Discover now