Episode 14

44 6 0
                                    

-От името на Естрея-

Всички се надпреварвахме да говорим и умоляваме Тамара да не ни изключва от състезанието. Толкова високо говорим, та никой никого не чува. Мариано ни казва да говорим един по един.

Амбър: Трябва ми само един ден, за да покажа, че моят отбор е готов да спечели.

Луна: Да! Обещавам, че повече няма да се караме!

Амбър: И с право. Твоят отбор е виновен за всичко. Ако не ни бяхте отмъквали Матео, всичко щеше да е наред!

Матео: Амбър, колко пъти да ти повтарям, че аз сам реших да се преместя?

Тамара ни казва, че ще си помисли и всички се успокояваме малко. Прибираме се вкъщи и не мога да спра да мисля за всичко, което стана днес.

-От името на Луна-

Виждам Симон на сцената. Свири някаква песен на китарата си. Не мога да спра да го гледам. Той ме вижда и ми прави знак да се кача. Отивам и започваме да пеем заедно. Споглеждаме се и се усмихваме почти по едно и също време. Той приближава лицето си към моето, докосваме устните си, затварям очи и... се целуваме. Но когато се отдръпвам и отварям очи, пред мен не е Симон. А... Матео!!! Да, отворкото ме гледа и се усмихва! Целунах отворкото? Ама нали Симон стоеше пред мен? Страшно смутена правя няколко крачки назад, без да си давам сметка, че съм на ръба на сцената и падам... от леглото. Отварям очи. Мама стои и ме гледа странно. Всичко е било сън.

-От името на Естрея-

В Блейк, преди да влезем в час се срещам с Джим и Джам. Притесняват се за състезанието, също като мен.

Аз: Предлагам ви да променим отношението си. Участието в състезанието зависи от нас! Трябва да покажем на Тамара, че карането на кънки е нашата страст!

Джим: Но как ще го направим?

Джам: Може да говорим с Тамара и...

Аз: Не Джам! Вече опитахме и не се получи! Трябва да покажем на Тамара, че сме способни да се разбираме. След училище съберете и двата отбора на пистата. Идеята ми е да направим най-добрата си хореография и да караме като един отбор.

На момичетата им харесва идеята ми и се разбираме да се видим по-късно. Междувременно виждам Луна и Нина да говорят и се запътвам на там... Забелязвам, че Матео стои до тях и говори с Луна.

Soy EstrellaWhere stories live. Discover now