Episode 9

69 7 0
                                    

-От името на Естрея-

Училищния ден мина много скучно... Едва го изтърпях. Прибрах се вкъщи, за да се преоблека. Взех си кънките и отидох в Ролер. Покарах малко и след като се уморих отидох в кафенето и си поръчах ягодов шейк. Започнах да пиша домашното, но нищо не разбирам и помолих Нина по телефона, да се разберем да учим заедно някой ден. Тогава Матео седна на моята маса и аз затворих на Нина.

Аз: Какво искаш?

Матео: Уф, днес май не си в настроение...

Аз: Извинявай Матео. Просто нищо не разбирам от това *показах му купчината тетрадки пред мен*

Матео: Мога да ти помогна с ученето.

Аз: Наистина ли?

Матео: Да, но при едно условие.

Аз: Да видим...

Матео: Да пееш с мен на Open.

Аз: Няма да стане.

Матео: Тогава няма да ти помогна.

Аз: А не можеш ли да ми помогнеш без да пея с теб?

Матео: Мога, но така е по-забавно.

Аз: Виж, тогава не ми трябва помощта ти. А и вече съм се уговорила с Нина.

Матео: Колкото повече, толкова по-добре. Само приеми да пееш с мен.

Аз: Оф, добре.... *той се усмихна и тогава дойде Симон и седна до мен*

Симон: Естрея, извинявай, че ви прекъсвам, но трябва да говоря с теб. *звучи ми доста сериозно*

Аз: Да, казвай.

Симон: Насаме...

Матео: Е, аз ще тръгвам. 

Матео стана и си тръгна,а Симон ме погледна и видях страх в очите му. Това което иска да ми каже, явно ще ме нарани....

Симон: Аз.... Реших да се върна в Канкун.

Аз: Какво?! Нееее! Защо?! Та аз вчера дойдох!

Симон: Знам! Не си виновна ти...

Аз: Ами тогава? *очите ми се бяха напълнили със сълзи*

Симон: Луна много ме нарани... Знам, че с нея сме само приятели и че тя не е искала да ме нарани, но го направи. Вече ти обясних.

Аз: Знам Симон, но това не е причина да се връщаш в Мексико!

Симон: Знам, но ми е много трудно да я гледам. Когато я видях да се целува с Матео нещо в мен се счупи....

Аз: Симон....*не издържах повече. Сълзите ми започнаха да се стичат по бузите ми като водопад. Той нищо не каза, а само ме прегърна. Ще ми липсва толкова много. Трябва да го убедя да остане.* Кой друг знае, че си тръгваш?

Симон: Ти си първата, на която казвам.

Аз: Кога заминаваш?

Симон: След 3 дена.

Аз: Толкова скоро?

Той само кимна и после отиде да каже на Тамара, Нико и Педро, а аз останах сама на масата затрупана с учебници, но вече изобщо не бях в настроение за математика....

Ето ме с нова глава! Дано ви харесва! Коментирайте и гласувайте! Знам, че е по-кратка, но предните 2 бяха много дълги. 

Soy EstrellaWhere stories live. Discover now