-От името на Естрея-
Пристигнахме в Блейк и се натъкнахме на Матео. Реших да го оставя насаме с братовчедка ми и отидох при Нина. Когато ме видя ме прегърна радостна.
Нина: Много се радвам, че оставате!
Аз: Аз също! И като си помисля, че ако не беше Матео, сега щях да пътувам за Мексико....
Нина: Как така ако не беше Матео *погледна ме учудено*
Аз: Луна не ти ли каза? Матео накара Амбър да си признае, че тя е взела лебеда. Постъпи наистина много мило. *без да осъзная се изчервих и се усмихнах*
Нина: Нееее *погледнах я странно* Не може да бъде! Харесваш Матео!
Аз: Шшшшт, по-тихо! И не, не го харесвам. Просто смятам, че постъпката му е много мила! *казах много нервна и Нина ме погледна с един такъв поглед...*
Нина: Признай си!
Аз: Какво става с РолерТрак? *опитах се да сменя темата*
Нина: Не, Естрея, не сменяй темата! Харесваш го, нали?
Аз: Добре, но обещай да не казваш на никого! *тя кимна* Малко го харесвам...
Нина: Знаех си!
Луна: Кого харесваш? *и сега какво?!*
Нина: Говорим за новият пост на Фелисити. *Нина ме спаси*
Денят мина бавно и като отидохме в Ролер всички ни посрещнаха щастливи, че оставаме. Веднага отиваме на пистата, за да тренираме. В отбора сме Нико, Луна, Педро, Симон, Джим и аз, но все още ни липсва един човек... Изведнъж Симон пристига на пистата държейки Даниела за ръка.
Симон: Много съжалявам, че закъснях!
Даниела: Бяхме на пикник и загубихме представа за времето.
Почувствах се гадно по някаква причина. Симон изтича да си обуе кънките и Даниела предложи да ни покаже някои стъпки от артистичните танци за хореографията ни. После се приближи до Луна, но аз бях сравнително близко до тях и ги чувах.
Луна: Е, какви танци обичаш?
Даниела: Не си прави илюзии, че сме били, сме или ще бъдем приятелки.
Държи се с Луна много грубо, а пред другите е истинско съкровище. Когато Симон се върна започнахме с репетицията. Даниела предлагаше най-различни стъпки, но с Луна си мълчахме, за да не усложняваме положението, тъй като Джим е скарана с Нико и Педро. Отборът е в много лоши отношения и Тамара и Мариано виждат това и много се притесняват за наближаващото състезание.
YOU ARE READING
Soy Estrella
Non-FictionВсички знаете коя е Луна Валенте. Смело момиче, чийто живот се променя драстично след преместването в Аржентина. Това, което не знаете обаче е, че тя има братовчедка, която е една година по-малка от нея, но споделя същата история. Ако искате да разб...