Episode12

63 5 0
                                    

-От името на Естрея-

Днес Нина е по-нервна от обичайно, защото РолерТрак иска да се запознаят наживо и тя смята, че щом той разбере, че тя е Фелисити, всичко ще свърши. Колкото и да се опитваме с Луна да я обедим, че е умна, красива и че РолерТрак ще се радва да я види, тя упорства.

Следобед отиваме в Ролер и Луна веднага се запътва към пистата. Аз от друга страна седнах в кафенето и забих нос в телефона. След малко Симон се качи на сцената и момчетата започнаха да репетират. Аз реших да ги погледам малко и вечерта на излизане от Ролер, Симон извиква Луна и аз решавам да ги изчакам на входа. Някакво момиче ме подмина и се запътва към тях.

Момичето: Симон?!

Симон се обърна и ахна. 

Симон: Даниела! *пусна ръцете на Луна и отиде да прегърне въпросното момиче*

Даниела: Не мога да повярвам, че те виждам след толкова време!

Симон: Нито пък аз!

Луна: Не ми стана ясно... Вие откъде се познавате?

Даниела: От една "невероятна" почивка в Канкун!

Симон: Даниела, ела да те разведа из Ролер.

Симон остави Луна сама и тръгна с момичето из Ролер. Луна остана вчепенена без да знае какво да каже или направи... Аз отидох до нея и я прегърнах силно. Двете тръгнахме от Ролер оставяйки Симон с Даниела. Когато се прибрахме в имението заварихме чичо и леля много притеснени. те ни разказаха, че са намерили изчезналият кристален лебед на госпожа Шарън в сакото на чичо. Аз знам, че той не е способен на такова нещо! Някой се опитва да го  злепостави. Качваме се в стаята на Луна замислени над всичко, което стана днес. Така и заспиваме. На следващия ден слизаме на закуска и заварваме Амбър в кухнята казвайки на Делфи за случката с лебеда, но като ни вижда веднага затваря.

Амбър: Ай, Лунита *хвана я за ръцете* Много съжалявам, но кръстницата ми ще уволни родителите ти за дето са откраднали лебеда.

Луна: Родителите ми нищо не са направили! *изкрещя и и се отдръпна от нея*

Амбър: Няма да кажа нищо в Блейк, спокойно. Не е лесно да приемеш разочарованието, че баща ти е извършил кражба.

Аз: Но той нищо не е направил Амбър! Чичо ми не е способен на такова нещо! *изкрещявам и с насълзани очи*

Soy EstrellaWhere stories live. Discover now