-От името на Естрея-
Опитах се да изляза от Ролер без да ме чуят, но се спънах в нещо. Тогава Нико и Педро се обърнаха и разбраха, че съм ги чула. Педро си измисли, че са говорили за някаква песен. За да стане още по-странно, Симон пристига от пързалката, щастлив, защото е сменил часът на тренировката.
Аз: Симон, може ли да поговорим? *кимна*
Мигел: Здравейте, деца. Естрея готова ли си?
Разговорът ни ще трябва да почака. Пристигнахме в имението и аз веднага се качих в стаята ми. Остава да напиша няколко заключения и съм готова. Трябва да завърша годишната работа днес. Заспала съм с кънките на краката. Леля не е много доволна и ме събужда. Сваля ми кънките от краката.
Моника: Не искам да слушам за състезанието, нито за кънките, докато не предадеш годишната задача и не минеш. И до пет минути те искам долу. Не може да закъсняваш за училище отново! Разбрахме ли се?
Аз: Да. *отговарям без желание*
Пристигам в училище забързано и сядам до Нина и Луна. Дописвам заключенията и ги пращам по имейла. Уф, успях! Въздишам спокойна и Нина се засмива, но после става сериозна.
Нина: Вчера се видях с Гастон в парка. Наистина е разочарован от Фелисити.
Аз: Но как така? Ти си уникална! Според мен пак трябва да говориш с него.
Нина: Не знам.
Тогава учителката влезе и всички запазихме тишина. Луна вдигна ръка.
Луна: Извинете, кога ще излязат резултатите от годишната работа?
Учителката: Скоро.
Аз: Надявам се, че "скоро" ще е преди състезанието. Леля и чичо няма да са спокойни, докато не разберат, че съм минала. *казвам тъжно* Вие мислите ли, че ще ме оставят да участвам, въпреки че не знаят оценките ми? *гледат ме без да знаят какво да кажат*
На влизане в Ролер срещам Матео и му съобщавам, че съм успяла да предам работата на време.
Аз: Наистина много ти благодаря! Без теб нямаше да свърша навреме! *усмихвам му се*
Матео: Ти също ми помогна повече отколкото си мислиш. *погледна ме в очите и ме хвана за ръцете* Помогна ми да не се страхувам да бъда себе си, да се наслаждавам на нещата, да гледам на света по друг начин. Може би не си даваш сметка, но е така.
YOU ARE READING
Soy Estrella
Non-FictionВсички знаете коя е Луна Валенте. Смело момиче, чийто живот се променя драстично след преместването в Аржентина. Това, което не знаете обаче е, че тя има братовчедка, която е една година по-малка от нея, но споделя същата история. Ако искате да разб...