Episode 10

70 7 0
                                    

-От името на Естрея-

Мина един ден откакто Симон ми каза за пътуването. Беше ясно, че няма да го пусна толкова лесно. Тамън пристигнах в Аржентина и той реши да се връща в Канкун. Така не става. Ще измисля нещо. Обух си и втората кънка и отидох на пързалката. Бях се замислила за най-добрият ми приятел и се блъснах в някого.

Луна: Извинявай!

Аз: Не, аз се извинявам! Пак съм при звездите!

Луна: Какво ти е? Изглеждаш тъжна.

Аз: И аз това щях да те питам!

Луна: Симон ми съобщи, че заминава за Канкун.....

Аз: Знам.... Каза ми го вчера. Трябва да измислим как да го задържим!

Луна: Да.... А и утре е Open... А аз както винаги нямам песен...

Аз: Може да пееш нещо познато.

Луна: Ами ти няма ли да участваш?

Аз: Не знам....

Луна: Хайде де! Моляяяяяя тееее! Ще пеем тримата! Аз, ти и Симон!

Тогава от никъде се появи Матео.

Матео: Мислех, че ще пееш с мен.

Луна: Бих искала, нооооо..... 

Аз: Симон в други  ден заминава за Канкун и това ще му е последния Open.

Матео: Добре. Няма проблем. Сега разбирам. Е, отстъпвам ви песента "Бегълци". Много ще ви подхожда на тримата.

Луна: Матео... Песента е дует *каза го през смях*

Матео: Ето го и решението. Ти *погледна към мен* ще пееш с мен, а ти *погледна Луна* ще пееш със Симон. 

Аз: Чакай малко. Искаш да пеем четиримата?

Матео: Защо не?

Луна: Добре.

Аз: И аз съм навита.

Тамара: Деца, много съжалявам, но този Open съм решила групите да са на случаен принцип.

Матео: Как така?

Тамара: Съберете всички и елате в кафенето. Там ще ви обясня всичко. 

Ние кимнахме и се разделихме, за да съобщим на всички, че Тамара ни вика. Дойдох в кафенето заедно с Рамиро, Джим и Джам и там вече се бяха събрали всички. Ние малко се забавихме, защото те тримата както винаги спореха.

Тамара: Извиках ви тук, за да ви кажа идеята ми за Open, който идва. Реших групите да са на случаен принцип.

Soy EstrellaWhere stories live. Discover now