Vlasy

566 39 4
                                    


She asks me why
I'm just a hairy guy.
I'm hairy noon and night,
hair that's a fright.
I'm hairy high and low,
don't ask me why.
Don't know.
It's not for lack for bread,
like The Grateful Dead,
darlin'...

Černá ovce vstoupila do Doupěte. Všichni už seděli u stolu a večeřeli. Molly Weasleyová pohlédla na svého syna a pootevřela ústa. ,,Skutečně, Charlesi? Skutečně ses stále neostříhal?" zeptala se vyčítavě.
,,Taky tě rád vidím, mami," pozdravil ji Charlie a smířlivě se usmál. Molly jeho pozdrav ignorovala, natočila se k Arthurovi.
,,Ty mu na to nic neřekneš? Koukni na něj! Vypadá jako vlasatý kriminálník," láteřila.
,,Molly," začal mírným tónem Arthur, ,,měli bychom být rádi, že za námi po tak dlouhé době přijel." Charlie si mezitím odhodil batoh do rohu místnosti a posadil se vedle Ginny. Ta ho objala.
,,Tak co, Gin? Jak to jde?" vyptával se Charlie.
,,Jde to. Jsem šťastná, že jsi tu," odpověděla Ginny. To Charlieho potěšilo. Krátce ji chytil za ruku a věnoval jí vděčný pohled.
,,Moje nejlepší sestra," zašeptal.
,,Tvoje jediná sestra," opravila ho Ginny.
,,To se navzájem nevylučuje," zasmál se Charlie.
,,Zítra mají přijet Gluckovi, to jsem zvědavá, jak těm váženým lidem vysvětlíš svůj vzhled!" pokračovala Molly. Charlie se zašklebil. ,,A neksichti se!" okřikla ho.
,,Myslím, že je zbytečný před někým obhajovat svůj vzhled," odpověděl Charlie. To Molly vytočilo ještě víc.
,,Ostudné," poznamenal Percy znechuceně.
,,Já tušil, že to mamka nemá ze svý hlavy," řekl Charlie. ,,Vlastně mě nepřekvapuje, že mě odsuzuješ, když nevidíš nic jinýho než sebe."
Percy zvedl horní ret a pronesl chladně: ,,Na rozdíl od tebe totiž nevěřím, že je tvůj alternativní způsob života hoden obdivu."
,,Na rozdíl od tebe," začal Charlie a snažil se svého bratra co nejlépe napodobit, ,,nevěřím, že život ve škatulkách společnosti je něco, na co by měl být člověk pyšný."
,,Mohli bychom se, prosím, najíst bez těchto zbytečných hádek?" zeptal se Arthur. Percy se nesouhlasně zamračil, Charlie se zářivě usmál.
,,Rád se navečeřím v trapném tichu," řekl spokojeně.
,,Tady máš kuře," pravila Molly a podala mu talíř. Charlie se podezíravě podíval na pokrm. ,,Děje se něco?" zeptala se netrpělivě Molly.
,,Když ti to řeknu, asi se zase naštveš," upozornil Charlie. ,,Já totiž nejím maso."
Molly naštvaně praštila svými pěstičkami do stolu.
,,Molly, hlavně v klidu," utěšoval ji Arthur.
,,Tak si běž natrhat něco na trávník!" houkla dotčeně Molly.


Give me a head with hair,
long beautiful hair.
Shining, gleaming, streaming, flaxen, waxen...
Give me down to here hair,
shoulder lenght or longer hair.
Here, baby, there, mama,
everywhere, daddy, daddy...

Flow it!
Show it!
Long as God can grow it my hair.


Když Charlie vstoupil do obývacího pokoje, manželé Gluckovi vzhlédli a zadívali se na něj.
,,Dobrý večer," pravil Charlie mile a posadil se naproti nim.
,,Teď mi to teprve došlo, vy jste Charles, že?" zeptala se paní Glucková. ,,Nepoznala jsem vás s těmi..." Odkašlala si. ,,Pamatuji si vás jako studenta, hodně jste se změnil."
,,To asi ano," přikývl souhlasně Charlie.
,,Takže, Charlesi," začal pan Gluck a odložil šálek s čajem, ,,kde nyní pracujete? Tedy, pokud pracujete."
,,Jistěže pracuju," odvětil Charlie nechápavě. ,,Odstěhoval jsem se do Rumunska a starám se o draky."
,,Ach," vydechla paní Glucková rozpačitě. ,,Nevím, jestli se dá považovat za zaměstnání chov nebezpečných tvorů."
,,Omlouvám se, řekla jste nebezpečných?" zeptal se Charlie s pozvednutým obočím.
,,Jistě. Jsou nebezpeční a bylo by lepší, kdybychom se draků zbavili jednou pro vždy."
,,Nebo bysme se mohli postarat o to, aby žili v důstojných podmínkách, protože jsou to živá stvoření," opáčil Charlie.
,,Pošetilost," utrousil pan Gluck.
,,Neposlouchejte ho. Můj bratr je velice naivní," přidal se do rozhovoru Percy. ,,Chce jenom dělat rozbroje."
,,Já se snažím vysvětlit svůj názor, nic víc," otočil se k Percymu Charlie. ,,To ty z toho vytváříš válečný konflikt."
,,Charlesi, běž do svého pokoje," pravila Molly Weasleyová přísně.
,,Víš co? Radši se půjdu projít ven, tady je totiž nějaký dusno," odvětil Charlie, vstal a odešel.

Jednorázovky, HPKde žijí příběhy. Začni objevovat