Man, oh man, you're my best friend,
I scream it to the nothingness
- there ain't nothin' that I need.,,Řekni mi," začal Harry nejistě, ,,proč jsme spolu?" Hermiona vzhlédla od rozečtené knihy a zkoumavě si Harryho prohlédla.
,,Protože se máme rádi?" navrhla odpověď. Harry pokýval hlavou, ale tvářil se nespokojeně.
,,To je jasný... Já spíš myslel, proč se máme rádi..." Hermioně došlo, že už asi nebude mít možnost číst. S povzdechem založila stránku a odložila knihu na stůl.
,,Proč se máme rádi?" zopakovala jen proto, aby získala čas se zamyslet. ,,Protože jsme nejlepší přátelé..." Harry zavrtěl hlavou.
,,Není přece pravidlo, že by spolu nejlepší přátelé skončili. Je to spíš výjimka," oponoval.
,,Protože si rozumíme?"
,,Spousta lidí si rozumí..." odvětil Harry.
,,Tak proto, že jsme spolu tolik zažili?"
,,Chápu, kam tím míříš, ale přesto..."
,,Dobře, dobře, dobře," skočila mu do řeči Hermiona. ,,Jen mi dej chvilku," požádala ho. Harry přikývl. Čekal, že Hermiona začne přemýšlet nad odpovědí, místo toho si však vzala do ruky knihu, našla záložku a pokračovala v četbě. Harry se nejdřív trochu hněval, ale když viděl, jak Hermiona pokojně čte, odpustil jí. Uvelebil se na pohovce, aby na ni dobře viděl a mlčky ji sledoval.Po dvaceti minutách Hermiona vzhlédla od knihy s vítězoslavným úsměvem.
,,Proto," řekla pouze. Harry sebou trhl a zmateně zamrkal.
,,Prosím?" zeptal se, jako kdyby mu utekl důležitý rozhovor.
,,Nevím, proč máš rád ty mě, ale vím, proč mám já ráda tebe. Nenaléháš. Asi slůvkem ses nezmínil, že bych si teď neměla číst. Netrval jsi na tom, abych ti odpověděla. Dokonce jsi vypadal šťastně, když ses na mě koukal. Proto tě mám ráda. Nemůžu ti říkat, co všechno na tobě miluju, bylo by to zbytečné plýtvání slov. Raději to ukazuju na tvých činech. Moc a moc na tobě miluju, že mi dáváš volnost, abych si mohla jen tak číst. Moc a ještě víc miluju, když můžu jen tak vstát," říkala a přitom vstala, ,,dojít k tobě, když třeba ležíš na gauči, a lehnout si k tobě." Přitulila se k Harrymu.
,,Mám tě rád, protože tě mám rád," pravil pouze Harry. Hermiona se zasmála a políbila ho na tvář.
,,Mám tě ráda, protože tě mám ráda," špitla.
ČTEŠ
Jednorázovky, HP
FanfictionJ.K. Rowlingová bude navždy jednou z mých nejoblíbenějších spisovatelek. Ty to povídky jsou pouze složením pocty této autorce. 1. Křiklan, 2. Molly & Arthur, 3. Remione, 4. Nymphione, 5. crack-drabble, 6.-7. pracující Hermiona-CRACK, 8. Ginny a jej...