0.1

65.4K 556 108
                                    

İyi okumalar ;

Yine bir yaz günü yine sıkıcı bir okul yaz tatili dün bitmiş bulunmaktaydı. Bu nedenle okul beni bekler annemin beni uyandırmasını beklemeden ben kendim yataktan kalktım. Üzerime kısa bir şort üzerine de beyaz bir bluz giyindim. Ayakkabı olarakta superstar adidaslarımı giyip makyaj yapmaya koyuldum makyaj yapmayı pek sevmediğim için maskara ve sade bir nemlendirici sürdüm dilimdeki piercing'i değiştirip (evet yazarınızdada var ama dilinde yok ama düşünüyor) aşağıya indim. Annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı. Annemin yanına gelip yanağına bir öpücük kondurdum "günaydın sultanım"



"Günaydın bir tanem hadi geç otur kahvaltını yap" başımla onaylanıp sandalyeye oturdum. Ekmeğimi çilekli reçelime daldırıp tam ağzıma atacakken abim kafama vurup "kızım şu ağzını açmaya şu dilini gördükçe midem kalkıyor" abime omuz silkip ekmeğimi ağzıma attım. Ayağa kalkıp " of abi ya senin kaşındakine ben birşey diyor muyum" abim sinirle " senin dilindekiyle benim kaşımdaki bir mi? Aptal" abimin üstüne atlayıp "Seni pislik ne istiyorsun piercing'imden hayvan" abim bileğimi tutup çevirdi. Annemde bunu gördü "oğlum uzay bırak kızı " anneme dönüp " anne kendi bilir üçe kadar sayıyorum bırakmazsa kendi bilir" annem güldü tabi bende gaza gelip "abi 1 abi 2 abi bırakıyomusun " kafasını iki yana salladı "abi 3 " diyip ayağımla ayağına sert bir tekme geçirdim. Önüme dönüp onun kolunu tuttum " ben sana demiştim dinlemedim şimdi katlan bakalım acısına " derdemez kolunu dahada ters çevirdim." Aaaaa okyanus dur tamam pes pes bırak kolumu allahım ya böyle küçük bir bedenden nasıl böyle bir güç çıkıyor ya bıraksana okyanus sana diyorum annem annecim bir şey de ya kolum koptu" annem gülüyor orda bizi izliyordu." Çocuklar bekleyin bi fotoğraflarınızı çekim" abime sinsice sırıtıp çabuk ol anne " annem kafasıyla onayladı. Telefonu getirip fotoğraflarımızı çektikten sonra "anne saat kaç" annem saate bakıp "kızım geç kaldın okula çabuk ol" ne geç mi kaldım hemen abimin kolunu bırakıp "annecim bu fotoğrafı bana at bugün melis'e göstereceğim" melis dediğim anda abimin gözleri pörtledi" okyanus seni öldürürüm sakın " abime dil çıkarıp telefonumu ve çantamı alıp evden çıktım otobüsü bekleyemezdim. Uzun sürer diye koşarak gidecektim. Offf okyanus offf okulun ilk günü geç kalınır mı ya okulun bahçesine girer girmez nefes alış verişlerimi düzeltip sınıfa doğru yol aldım kapıyı çalıp içeri girdim. Ama karşımda tanımadığım birisi vardı.

______________♡__________________



Evet arkadaşlar bir hikayenin daha sonundayız kısa hemde çok kısa olduğunu biliyorum. Diğer bölümlerde daha uzun olacak.

Bu benim ilk hikayem değil.

Sınır koymak istemem arkadaşlar .

Size kaymaklarım diye hitap edeceğim.


TEACHER  [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin