16 skyrius

342 55 5
                                    

Hermiona

-Penktadienis. Pagaliau,-Ronis atsisėdo šalia Hario ir į savo lėkštę, prisikraudamas ją pilną, įsidėjo pusryčius. 

-Labai stipriai nesidžiauk. Rytoj mums kvidičo treniruotė, o sekmadienį varžybos su Klastūnynu,-Džinė pažiūrėjo į savo brolį, kuris laimingas pusryčiavo, kimšdamas maistą į burną. 

-Mes žaisime prieš Klastūnyną? Nuostabu. Pasiilgau matyti jų pralaimėjimo veidus,-raudonplaukis vaikinas nusišypsojo, turbūt prisiminęs visus kartus, kai Klastūnynas pralaimėjo Grifų Gūžtai. 

-Žiūrėk, kad jiems nereikėtų stebėti tavo pralaimėjimo veido,-pažiūrėjau į Ronį. -Šiemet jų komanda daug stipresnė, tau reikės labiau stengtis ginti mūsų lankus. 

-Labas rytas,-Elė pasisveikino su mumis ir atsisėdo šalia manęs. Mes su ja taip pat pasisveikinome ir pabaigę pusryčiauti, visi penki nuėjome į pirmąją pamoką. Magijos istorija. Buvau nustebusi, kai Haris ir Ronis užsirašė viską, ką liepė užsirašyti profesorius Binsas. Jie beveik visada miegodavo per šią pamoką, o vėliau viską nusirašydavo nuo manęs. Keista, tačiau nesiskundžiu. 

Išėję iš Magijos istorijos pamokos, mes iš karto patraukėme lauk iš pilies. Dabar mums turėjo būti Magiškųjų Gyvūnų priežiūra, kurią dėstė Hagridas. Priėjus Hagrido trobelę, išvydau kelis Varnanagės mokinius, su kuriais turėjome Magiškųjų Gyvūnų priežiūrą. 

-Labas,-Luna priėjo prie mūsų ir pasisveikino. Jos balsas kaip visada skambėjo svajingai. 

-Labas, Luna,- draugiškai nusišypsojau. 

Po visų pamokų kartu su Ele ir Džine sėdėjau Grifų Gūžtos bendrajame kambaryje. Aš dariau kitos savaitės namų darbus, kol Džinė ir Elė kalbėjosi. Haris ir Ronis nusileido į bendrojo kambario svetainę  iš vaikinų bendrabučio. 

-Laikas vakarienei,-raudonplaukis pranešė ir paglostė savo pilvą. Aš užverčiau Herbalogijos vadovėlį ir kartu su visais išlindau pro Storulės portreto skylę. Didžiojoje salėje atsisėdome prie savojo stalo ir profesorė Makgonagal paskelbė informacija, kurią šiandien jai perdavė prefektai,  apie Helovyno šokius. Šokiuose galės dalyvauti visi, kas mokosi ketvirtame arba aukštesniame kurse. Tie, kurie mokosi trečiame arba žemesniame kurse, negalės dalyvauti šokiuose, bet jie galės dalyvauti kai kurioje Helovyninėje veikloje. 

-Merginos, kada keliaujam į Kiauliasodį pirkti aprangos šokiams?-Džinė pažiūrėjo į mane, o paskui ir į Elę. 

-Galim kitą savaitgalį,-Elė atsakė jai. 

-Man tinka,-pritariau šviesiaplaukei ir raudonplaukė linktelėjo. 

Vaikščiojau po koridorius kartu su Draku, kaip ir kiekvieną vakarą. Niekada negalvojau, kad žmogų, kurio nemėgau nuo tada, kai man buvo vienuolika, dabar laikysiu savo draugu. Kad mes ramiai vaikščiosim koridoriais, tikrindami, ar niekas nevaikšto po neleistinos valandos, ir kalbėsimės įvairiausiomis temomis. 

-Hermiona, ar sutiktum eiti kartu su manimi į šokius? Kaip draugai, žinoma,-manęs paklausė Drakas ir aš pažiūrėjau į jį. 

-Taip, sutikčiau,- akimirksniu atsakiau jam ir šviesiaplaukis nusišypsojo. Mes užbaigėme savo koridorių tikrinimą ir dabar stovėjome ten, kur mūsų keliai išsiskiria. 

-Susitinkam rytoj po pusryčių prie išėjimo,-Drakas paskyrė mūsų susitikimo vietą ir aš linktelėjau. -Labanaktis, Įkyrėle. 

-Labanaktis, Smirdžiau,-pasakiau ir apsisukusi ant kulno, pradėjau eiti link Grifų Gūžtos bokšto. 

 taisyta

Ši dalis gan nuobodi, bet kitą pasistengsiu įkelti daug įdomesnę ;) Palikite bent kelias nuomones, su man svarbia jūsų nuomone♥ Taip pat esu pradėjusi rašyti dar vieną Dramione darbą. Kviečiu visus, kurie dar neskaitė, jį paskaityti ;)

✍ SEPTINTIEJI METAI HOGVARTSE | DRAMIONEWhere stories live. Discover now