28 skyrius

258 49 2
                                    

Drakas 

-Vis dar nesuprantu, kaip jį galėjo išteisinti,-pasakiau tylesniu balsu, kad girdėtų tik Bleizas ir Teodoras. Zabinis jau norėjo kažką pasakyti, bet užsičiaupė ir stebėjo įėjimą į Klastūnyno bendrąjį kambarį. Man nespėjus paklausti, už mano nugaros nuskambėjo balsas, kurį puikiai atpažinau. Klastuoliai, kurie buvo bendrajame kambaryje, pamatę svečią išsiskirstė į bendrabučius. Su manimi liko tik Bleizas ir Teodoras, du ištikimi klastuoliai draugai. 

-Norėčiau pasikalbėti su Draku privačiai,-mano tėvas pažiūrėjo į mano draugus. Teo linktelėjo ir kartu su Bleizu užlipo laiptais, vedančiais į bendrabučius, palikdami mane vieną kambaryje su Liucijumi. -Sakyk, Drakai, nuo kada Smirdžiai bendrauja su kraujo išdavikais, maišytu ir purvakrauje?

-Nuo tada, kai tave uždarė į Azkabaną,-piktai pažiūrėjau į vyrą, kurį vadinau savo tėvu. -Ir Hermiona nėra purvakraujė. O tuos, kuriuos laikai kraujo išdavikais ir maišytu yra mano draugai. Tau laikas pamiršti visus prietarus dėl kraujo statuso. Visi esame tokie pat burtininkai ir raganos, nepaisant kraujo, tekančio mūsų gyslomis. Be to, ką tu veikia čia? Neturėtum pūti Azkabane? 

-Aš ne taip tave auklėjau, bet ne apie tai pasikalbėti čia užsukau. Azkabano temą paliksim kitam kartui. -jo šaltas balsas skambėjo po bendrąjį kambarį. -Žinau, kad turi albumą. Kur jis?-pasilenkęs arčiau, paklausė. Tėvui paklausus apie albumą, prisiminiau, kad mes taip jo ir nesunaikinome, nors ir planavome. Bet iš kur jis žino, kad albumą turiu aš? Apie tai žinojo tik Bleizas, mama ir Poteris su savo grupele. Ah taip, mirties valgytojai, kuriuos tądien sutikome Kiauliasodyje. Jie žinojo, kad albumas bus pas mus. Tai lengva nuspėti, tiesa? Haris Poteris visada stengiasi išgelbėti pasaulį nuo blogio. Ir akiniuotis visada turi pagalbos. 

-Apie kokį albumą kalbi? Mūsų šeimos nuotraukų? Palikau jį dvare. Nebesivežioju jo į Hogvartsą nuo antrųjų metų,-negalėjau leisti, kad albumas su tokia svarbia informacija, atsirastų mano tėvo rankose. Jis buvo per daug ištikimas Voldemorto sekėjas. 

-Tu puikiai supranti, apie kokį albumą aš kalbu. Drakai, nereikia apsimesti. O galbūt jau išsiaiškinai būdą, kaip prikelti mūsų Valdovą ir juo pasidalinsi su manimi?

-Mūsų Valdovą? Jis tavo Valdovas, ne mūsų. Manai, kad aš noriu, jog jis grįžtų? Tai tu privertei mane ir mamą tapti tokiais, kaip tu. Tu liepei tapti jo sekėjais ir prisiekti jam ištikimybę. Bet viskas pasibaigė tą minutę, kai Poteris sutriuškino Voldemortą. Tai,-atraitojau savo mantijos rankovę ir parodžiau jam ne tokį ryškų Tamsos ženklą. -yra prievarta priimtas ženklas ir mano praeitis. Albumo aš neturiu, o dabar gali eiti,-pamojau ranka. Tėvo akyse virė pyktis, o manosiose pyktis susimaišęs su neapykanta jam. 

-Niekada negalvojau, kad mano paties sūnus taip žemai nusiris. Gins purvakraujus ir kraujo išdavikus. Nesididžiuos, jog yra mirties valgytojas. Nenorės prikelti Valdovo, kuris gali mūsų pasaulį padaryti geresniu ,-išspjovė žodžius ir apsisukęs, paliko Klastūnyno koledžo bendrąjį kambarį. Kaip galima didžiuotis būnant mirties valgytoju? Kaip galima didžiuotis būnant burtininko, kuriam galvoj tik Juodoji magija ir žiobarų naikinimas, sekėju? Ir kaip Voldemortas gali padaryti mūsų pasaulį geresniu? 
taisyta

✍ SEPTINTIEJI METAI HOGVARTSE | DRAMIONETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang