Hermiona
-Hogvartso istorija?-Drakas atsisėdo šalia manęs, ant žemės, ir ištiesė puodelį su garuojančia arbata. Sėdėjau atsirėmusi į medį, esantį visai netoli palapinės. Priešais mane degė nedidelis laužas, kuris suteikė man didelį kiekį šilumos.
-Taip,-su skirtuku pažymėjau skaitomą puslapį ir užvertusi knygą, padėjau ją ant savųjų kelių. Iš vaikino rankų paėmiau puodelį ir padėkojusi, gurkštelėjau šilto skysčio. Baltaplaukis kitoje rankoje laikė "Magijos žinios" laikraščio naują numerį, o veido mimika nežadėjo gerų ir malonių naujienų.
-Skaityk,-atvertęs puslapį, į mano laisvą ranką įbruko laikraštį. Pažiūrėjau į Draką, o tada akis nuleidau į prirašytą popierių.
-Rastos dvi nužudytos negryno kraujo burtininkų šeimos. Būta burtininkų, todėl įtariamieji yra besislapstantys mirties valgytojai,-perskaičiau. -Tai ir vėl prasideda?-pakėliau galvą nuo teksto į šviesiaplaukį.
-Deja, bet taip,-atsiduso.Man užbaigus gerti arbatą, užgesinome laužą ir kartu sugrįžome į palapinę, kurioje Haris ir Ronis žaidė burtininkų šachmatais ir dalyvavo pokalbyje su Džine, Bleizu ir Ele.
-Vis dar negaliu patikėti, kad teks praleisti Kalėdas miške ir dar palapinėje,-raudonplaukė sumurmėjo, stebėdama vaikinus, žaidžiančius šachmatais.
-Mes taip praleidome visus metus. Nepamirškime ir to fakto, jog buvome ieškomiausi burtininkai mūsų pasaulyje ir niekada nepasilikdavome ilgai vienoje vietoje,-tariau. Džinė atsiduso ir pasitrynė akis, o tada atsistojo iš savosios vietos. Taip visi išsiskirstė miegoti. Ryte mūsų laukia kelionė į antrąją Voldemorto būstinę.
***
-Ar tu esi tikras, kad čia turi būti būstinė?-Elė paklausė Bleizo, kai prieš save matėme tik žaliuojančią pievą ir sugriuvusį pastatą. Iš jo buvo likę tik pamatai ir viena apgriuvusi siena.
-Taip,-vaikinas atsakė ir apsižvalgė. -Čia tikrai šita vieta.
-Tėvas kartą pasakojo, jog vienoje būstinėje Voldemortas laikė visą informaciją apie kiekvieną savo šalininką, bet kai Poteris atsilaikė prieš nedovanotinus mirties kerus ir Patys Žinote kas dingo trylikai metų, mirties valgytojai tą būstinę sugriovė. Jie norėjo panaikinti viską apie save, jog aurorai jų nerastų arba bent jau negautų informacijos apie juos. Manau, kad čia būtent ir buvo ši būstinė,- Drakas paleido mano ranką ir nužingsniavo prie pastato liekanų.
-Nemanau, kad čia verta gaišti laiką. Liko tik akmenys ir dulkės,-Ronis nutraukė kelias minutes vyravusią tylą. Žvilgtelėjau į raudonplaukį vaikiną ir nuėjau iki šviesių plaukų savininko, kuris vaikščiojo po tai, kas liko iš būstinės.
taisyta
Palengvinam ar pasunkinam Horokruso paieškas?
YOU ARE READING
✍ SEPTINTIEJI METAI HOGVARTSE | DRAMIONE
FanfictionPrasideda septintieji mokslo metai Hogvartse ir Hermiona Įkyrėlė kartu su savo draugais sugrįžta užbaigti mokslus burtų ir kerėjimo mokykloje. Likimas lėmė taip, kad draugų grupelė negali turėti ramių metų, todėl šie nebus išimtis. Visi veikėjai pr...