Hermiona
Jausdama vis dar tą patį blogą jausmą, kuris dabar šaukte šaukė, kad kažkas įvyko negero Elei, pabaigiau valgyti savo vakarienę. Grįžusi į Grifų Gūžtos bokštą, patikrinau mūsų kambarį, bet merginos jame neradau, o ir bendrajame kambaryje jos nemačiau.
-Hermiona, tu prisigalvoji. Elė užsisėdėjo bibliotekoje,-mane bandė nuraminti Ronis, kai aš nusileidau į bendrąjį kambarį, persirengusi į patogesnius rūbus. Raudonplaukio žodžiai manęs nenuramino ir aš išlindusi pro Storulės portreto skylę, patraukiau link bibliotekos. Atvėriau medines ir dideles Hogvartso bibliotekos duris ir pradėjau ieškoti Elės. Atsidusau, kai neradau šviesiaplaukės ir priėjau prie Madam Pensnės.
-Panele Įkyrėle, kuo galiu padėti?-bibliotekininkė pažiūrėjo į mane.
-Su Luna Geranore bibliotekoje turėjo būti dar viena mergina vardu Elė. Ar matėt ją?-paklausiau ir Madam Pensnė linktelėjo.
-Jos pasiėmė knygą ir išėjo,-atsakė. Padėkojau moteriai ir išėjau iš bibliotekos. Viena pati apvaikščiojau mokyklą, užtrukdama kelias valandas, bet Elės niekur neradau. Grįžau į bendrąjį kambarį, tikėdamasi, kad galbūt prasilenkiau su drauge.
-Elė jau grįžo?-paklausiau Hario, kuris kartu su Roniu žaidė burtininkų šachmatais. Berniukas, kuris liko gyvas, papurtė galvą į šonus, atsakydamas neigiamai. Atsidusau ir pliumptelėjau ant sofos. -Jeigu iki rytojaus ryto ji neatsiras, pranešiu Makgonagal. Labanaktis,-atsistojau ir užlipau laiptais į mergaičių bendrabutį.
-Radai ją?-paklausė manęs Džinė.
-Ne,-atsisėdau ant savo lovos. -Apvaikščiojau visą mokyklą, jos niekur nėra. Jeigu ji negrįš iki rytojaus ryto, aš eisiu pas Makgonagal.
Ryte pramerkusi savąsias akis, pirmas dalykas, kurį padariau, pažvelgiau į Elės lovą. Ji atrodė taip pat, kaip ir vakar. Ji negrįžo. Lova net nepaliesta. Persirengusi į savo uniformą, pažadinau Džinę ir išėjau iš kambario, prieš tai Lunai pasiuntusi savo gynėją su žinute. Ji buvo paskutinė, kuri matė Elę, todėl man jos reikėjo einant pas Makgonagal.
-Kur eini?-paklausė Haris, kuris sėdėjo ant sofos ir skaitė vakar dienos "Magijos žinios" laikraščio numerį.
-Pas Makgonagal. Elė negrįžo,-atsakiusi savo geriausiam draugui, išlindau pro portreto skylę ir pradėjau eiti link profesorės kabineto. Su Luna susitikau prie chimeros ir man pasakius slaptažodį, laiptais užkilome į direktorės kabinetą. Gavusios leidimą, įėjome pro duris.
-Kuo galiu padėti, panele Įkyrėle, panele Geranore?-paklausė Makgonagal, sėdėdama už stalo.
-Atėjome pranešti apie Elės dingimą,-atsakiau.
taisyta
ESTÁS LEYENDO
✍ SEPTINTIEJI METAI HOGVARTSE | DRAMIONE
FanficPrasideda septintieji mokslo metai Hogvartse ir Hermiona Įkyrėlė kartu su savo draugais sugrįžta užbaigti mokslus burtų ir kerėjimo mokykloje. Likimas lėmė taip, kad draugų grupelė negali turėti ramių metų, todėl šie nebus išimtis. Visi veikėjai pr...