Hermiona
Praėjo dar kelios gruodžio mėnesio dienos. Šiandien paskutinė pamokų diena Hogvartse. Rytoj sėdėsiu kartu su savo geriausiais draugais Hogvartso eksprese, o vakare pradėsime Horokruso paieškas. Didžioji salė skambėjo nuo laimingų mokinių balsų ir skardaus juoko.
-Elė!-sušuko Džinė ir atsistojusi, stipriai apkabino šviesiaplaukę. Raudonplaukė paleido merginą iš savo stipraus glėbio ir jos abi atsisėdo prie stalo.
-Kaip jautiesi?-pasiteiravau Elės, kol ši dėjosi maistą į savo lėkštę. Džinė išpūtė akis, kai šviesiaplaukės lėkštės turinys buvo panašus į Ronio.
-Tau gal ligoninėje nedavė valgyt?-paklausė jauniausioji Vizli.
-Davė, bet aš alkana. Ir jaučiuosi visai gerai. Pažiūrėkit, kas nusprendė pagaliau pasirodyti. Mano gelbėtojai,-nusijuokė Elė, kai Haris, Drakas ir Ronis atsisėdo prie Grifų Gūžtos stalo. Smirdžius įsitaisė šalia manęs ir man pasukus galvą į jį, vaikinas pakštelėjo į mano lūpas. To užteko, jog mano veide atsirastų plati šypsena. -Ką aš praleidau?-mergina stebėjo tiek mane, tiek Draką.
-Jie suprato, kad laikas prisipažinti, kad patinka vienas kitam, ir dabar turim naują porą mūsų tarpe,-Elei trumpai paaiškino Bleizas, kuris atsisėdo prie stalo prieš kelias sekundes. -Drakai, esi tiesiog nuostabus draugas,-vaikino balse girdėjosi sarkazmas. -Palikai mane vieną su Pense, o tu žinai, kaip yra sunku atsikratyti jos. Penkiolika minučių klausiausi jos raudojimo ir ji pastoviai manęs klausinėjo, kodėl pasirinkai Hermioną, o ne ją.
Vakar, per vakarienę, Pensė iškėlė didelę sceną, kai Drakas, mums sėdint prie Grifų Gūžtos stalo, kelioms sekundėms sujungė mūsų lūpas trumpam bučiniui. Profesoriai spėjo įsiterpti, kol tai neperaugo į žodžių karą tarp manęs ir jos ar kol į pagalbą nepasitelkėm savųjų burtų lazdelių.
-Reikėjo eiti kartu su manimi, kai klausiau, bet tau svarbiau buvo tavo plaukai,-šviesiaplaukis ištiesė ranką ir pavėlė sutvarkytus Bleizo plaukus.
***
Pamaišyti du kartus pagal laikrodžio rodyklė ir tris kartus prieš. Perskaičiau priešpaskutinį punktą eliksyrų vadovėlyje ir sekdama instrukcija, pamaišiau burbuliuojantį eliksyrą katile. Ruošiausi atlikti paskutinį punktą ir paduoti eliksyrą profesoriui Trimitui, kai išgirdau kelis šūksnius ir aš pakėliau savo galvą nuo katilo. Iš Ronio katilo kilo keistos spalvos dūmai, o eliksyras veržėsi pro šonus.
-Ponaiti Vizli, sumaišėte antrą ir trečią punktą,-Trimitas priėjo prie stalo, prie kurio dirbo raudonplaukis. Profesorius atsiduso ir jam mostelėjus lazdele, katilas tapo švarus, o dūmai ir eliksyras išgaravo. -Primenu, kad jums grįžus po atostogų, jūsų laukia testas ir turėsite pagaminti nurodytą eliksyrą. Palikite savo eliksyrus buteliukuose ant mano stalo. Gerų atostogų, galite eiti,-mano ausis pasiekė varpo dūžiai. Susirinkusi savo daiktus, kartu su savo draugais išėjau iš profesoriaus Trimito kabineto.
-Ar mes dar turime kokią nors pamoką?-paklausė Ronis ir permetė savąją ranką per Elės pečius.
-Ne,-papurtė galvą Haris. -Laisvas laikas iki vakarienės.
-Ir aš jį išnaudosiu atlikdama namų darbus, nes nemanau, kad rasiu laiko per atostogas,-tariau ir iš visų sulaukiau pritarimo. Net iš Ronaldo, kuris nemėgo atlikinėti namų darbų. Yra didelė tikimybė, jog mums neužteks žiemos atostogų laiko surasti Horokrusą ir savo paiešką reikės atidėti vėlesniam laikui. Visas atostogas praleisime ieškodami, todėl tikrai neatliksime namų darbų, kurių uždavė keli profesoriai.
-Susitinkame Didžiojoje salėje po penkiolikos minučių su namų darbais?-paklausė Bleizas. Visi linktelėjome ir išsiskirstėme į savo koledžo bendrųjų kambarių pusę.
taisyta
Pagaliau sugebėjau parašyti ;D Šioms dienomis pritrūko man laiko, nes vis užsiimdavau kažkuo kitu ir palikdavau rašymą ;D
YOU ARE READING
✍ SEPTINTIEJI METAI HOGVARTSE | DRAMIONE
FanfictionPrasideda septintieji mokslo metai Hogvartse ir Hermiona Įkyrėlė kartu su savo draugais sugrįžta užbaigti mokslus burtų ir kerėjimo mokykloje. Likimas lėmė taip, kad draugų grupelė negali turėti ramių metų, todėl šie nebus išimtis. Visi veikėjai pr...