Hermiona
-Taigi, mes žinome, kad Elė pas mirties valgytojus. Ar jų dar daug likę laisvėje?-paklausė Haris. Visi buvome Kambaryje iki pareikalavimo. Ši patalpa buvo saugiausia mūsų pokalbiams. Nereikėjo bijoti, jog nugirs tas, kuriam nereikia girdėti. Nebent kažkas atseks mus iki čia, kas nebuvo labai tikėtina.
-Jie puikiai moka slapstytis ir Magijos Ministerijai darosi vis sunkiau juos sugauti. Ir kol kas yra sugauta tik maža dalis,-atsakiau.
-Bent jau aurorams bus lengviau ieškoti Elės,-prakalbo Drakas. -Nežinome, kur tiksliai ji yra, bet žinome, kas ją turi. Tai jau yra didelis žingsnis į priekį.
-O kaip tavo tėvas, Smirdžiau?-Ronis paklausė. -Jis buvo Azkabane, bet dabar vaikšto laisvėje ir Elė dingusi. Neatrodo per daug įtartina?
-Ačiū, Vizli, kad priminei man, jog Liucijus laisvėje,-pavartė akis Drakas ir šviesiaplaukis vaikinas susimąstė. Po kelių minučių tylėjimo, tęsė. -Tiesą sakant, jis gali būti prie to prisidėjęs. Nenustebčiau, jeigu dabar mirties valgytojus valdo mano tėvas. Jis visada buvo ir bus ištikimiausias Voldemorto sekėjas. Mama išvykusi į Prancūziją, todėl spėju, kad Liucijus naudojasi dvaru. Šiandien vakare ten nuvyksime. Tinka?-paklausė šviesių plaukų savininkas.
-Makgonagal laiko tuos pačius burtus, kuriuos laikė Dumbldoras. Mes neišvyksime oru iš mokyklos,-Džinė sunėrė savo rankas ant krūtinės.
-Aš pakalbėsiu su Makgonagal. Susitiksime per vakarienę,-Drakos pamojavo ir kartu su Bleizu išėjo iš Kambario iki pareikalavimo. Kartu su Džine, Hariu ir Roniu grįžau į Grifų Gūžtos bendrąjį kambarį. Iki vakarienės turėjome valandą laisvo laiko, todėl kibau į namų darbus. Džinė pasekė mano pavyzdžiui, o Haris ir Ronis pradėjo žaisti burtininkų šachmatais.
Drakas
Atsisėdau šalia Hermionos prie Grifų Gūžtos stalo, o prie manęs įsitaisė Bleizas.
-Turime leidimą išvykti iš Makgonagal. Paaiškinau jai visą situaciją ir ji nuims burtus tam tikram laikui. Be manęs gali vykti dar du asmenys. Yra savanorių?-paklausiau, peržvelgdamas visus.
-Aš,-vienbalsiu atsakė Vizlis ir Poteris. Kaipgi be berniuko, kuris liko gyvas, Išrinktojo?
-Aš ir Džinė turime planą,-Hermiona pažiūrėjo į raudonplaukę. Abiejų veiduose žaidė keistos, paslaptingos šypsenos. -Sugalvojome jį, kol darėme namų darbus, ir net spėjome jį parašyti. Mirties valgytojai tikrai neatiduos Elės taip lengvai, todėl,-rudaplaukė iš savo mantijos kišenės išsitraukė pergamento lapą. -jums reikia turėti informaciją, kaip sugrąžinti Voldemortą. Tai, kas parašyta čia, yra visiška ne tiesa,-padavė man ir aš permečiau akimis tekstą. Tai visiškai nebuvo panašu į informaciją, kurią žinojome mes. Gerai. Labai gerai.
-Mainai?-pakėliau antakį ir merginos linktelėjo. Vakarienė praėjo ramiai. Išėjus mums visiems iš Didžiosios salės, pažiūrėjau į du geriausius Hermionos draugus.
-Susitinkame prie išėjimo už dvidešimties minučių,-pasakiau. Poteris ir Vizlis linktelėjo.
-Sėkmės,-Hermiona nusišypsojo man ir mes išsiskirstėme į skirtingas puses.
taisyta
YOU ARE READING
✍ SEPTINTIEJI METAI HOGVARTSE | DRAMIONE
FanfictionPrasideda septintieji mokslo metai Hogvartse ir Hermiona Įkyrėlė kartu su savo draugais sugrįžta užbaigti mokslus burtų ir kerėjimo mokykloje. Likimas lėmė taip, kad draugų grupelė negali turėti ramių metų, todėl šie nebus išimtis. Visi veikėjai pr...