[Martinus]
Ciekawi mnie Marcus. Nie widziałem się z nim od tygodnia. Odkąd Daria jest w szpitalu nie odchodzę od niej na krok. Strasznie się o nią martwię. Tym bardziej, gdy to wszystko prze ze mnie. Dlaczego?Bo jestem idiotą..
Siedzę przy mojej kruszynce, która śpi. Lekarz powiedział, że przeszła operację i nie może się przemęczać. Moją uwagę przykuła gazeta, która leżała na stoliku. A mianowicie jej tytuł.
Marcus Gunnarsen. Wrobił nastolatkę w dziecko!
No to ma problem. Ale mówić przecież, że się cieszy. Chyba, że go to jednak przerasta. Ja bym nie chciał mieć teraz takiej fasolki, i to jeszcze w brzuchu mojej dziewczyny.
Może kiedyś..-Martinus.. -Daria się obudziła. Poprawiła się na łóżku do postawy siedzącej i mocno przeciągnęła. Szybko złapała się za głowę.
-Głowa mi nawala. -Mruknęła z niezadowolenia, a ja cicho się zaśmiałem na jej słownictwo.
-Nie możesz się przemęczać. -Oznajmiłem i złapałem ją za rękę. -Jest możliwość, że jak wyniki będą dobre to możesz wyjść jeszcze jutro. -Wyszczerzyłem się.
-To fajnie. -Powiedziała. -Martinus położysz się obok mnie? -Zapytała lekko skrępowana.
Ostrożnie położyłem się obok niej i objąłem ją ramieniem. Dziewczyna wtuliła się we mnie i oboje tak zasnęliśmy.
Obudził mnie niespokojny sen Darii. Wierciła się i mruczała coś pod nosem. Szturchnąłem ją lekko, aby się przebudziła.
-Nie! -Krzyknęła i usiadła na łóżku.
-Co się stało? -Zapytałem gładząc ją po policzku.
-Zły sen.. -Szepnęła cicho. -Nieważne.. -I położyła się z powrotem.
Nie pewnie również się położyłem. Poczekałem aż uśnie dla pewności. Po chwili też usnąłem.
-----------------------------------------------------------
Chciałam taki dać tytuł tej gazety:
MARCUS SŁAWNY
WPYCHACZ FIUTA.Ale zrezygnowałam 😂
Kochankamartinusa
CZYTASZ
Heartbeat||M&M ✔
FanfictionBohaterowie❤ Daria -Wysoka blondynka. Ma piętnaście lat i pochodzi z Sydney. Ma przyjaciółkę Viviannę i Dylana jakże i brata Alex'a. Nie ma chłopaka. Alex -Wysoki brunet. Ma piętnaście lat i pochodzi z Sydney. Ma przyjaciela Dylana i przyjaciółkę Vi...