21| Rozdział❤

461 28 0
                                    

[Daria]  następnego dnia
Obudził mnie dźwięk telefonu. Przetarłam oczy i odebrałam połączenie.

Rozmowa telefoniczna

-Halo?

-Daria przyjdź do mnie proszę. Ja sobie nie radzę..

-Ok zaraz będę.

Koniec rozmowy.

Szybko wstałam z łóżka i podeszłam do szafy. Jako, że zaraz rok szkolny i jest już trochę zimno ubrałam czarne jeansy z przetarciami i jakaś podkoszulke. Na to ubrałam bluzę od Martinusa. Chyba miał rację, bo nawet mi w niej ładnie. Wyszłam z pokoju i spotkałam Marcusa.

Nie ujdzie mu to na sucho.

-Marcus co Ty odpierdalasz?! -Wymachiwałam rękoma we wszystkie strony.

-Ja sobie nie poradzę z tym dzieckiem! -Uniósł ton.

-Ty wiesz, że inni mieli dziecko jak byli młodsi od Ciebie?! -Powiedziałam zakładając ręce na piersi.

-Muszę ją przeprosić. Kocham je dwie. -Odparł i poszliśmy do kuchni.

Zrobiłam wszystkim naleśniki. Wszystkim, miałam na myśli bliźniaków i ich rodziców. Łącznie ze mną oczywiście. Po zjedzeniu poszłam ubrać buty.

-Gdzie idziesz? -Zapytał Marcus opierając się o ścianę.

-Do Viv. -Oznajmiłam.

-Idę z Tobą. -Powiedział i ubrał buty.

Nie warto było się z nim kłócić. I tak by poszedł. Viv będzie zła..

Zapukałam do drzwi, a po chwili otworzyła je dziewczyna. W głębi można było usłyszeć płacz dziecka. Gdy Vivian zobaczyła, że nie jestem sama chciała już zamknąć drzwi jednak straszy z bliźniaków uniemożliwił jej to butem.

-Chce porozmawiać. -Powiedział. -Na poważnie. -Dodał.

-Ty i powaga? -Uniosła brew. -Powiedz ile już dziewczyn jest z Tobą w ciąży? -Założyła ręce na piersi.

Mogła się pohamować. To nie było miłe z jej strony.

-Vivian. -Dałam jej do zrozumienia, że to nie było miłe.

-Chodźcie. -Powiedziała wchodząc do domu.

Weszłam razem z blondynem do domu. Zauważyłam brak Dylana jak i Alex'a, który spał u Dylana. Z pokoju Viv słuchać było płacz dziecka.

-To ona? -Zapytałam uśmiechnięta.

Viv przytaknęła głową i poszliśmy do jej pokoju. Marcus od razu podszedł do łóżka.

-Przepraszam. -Powiedział, a ja wiedziałam że muszę wyjść.

-----------------------------------------------------------

Brak opisu :)

Heartbeat||M&M ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz