32| Rozdział❤

505 30 0
                                    

[Daria]
Obudziłam się wcześnie ponieważ dzisiaj chłopaki mieli koncert. Martinus powiedział, że pójdę z nimi na próbę i będę za kulisami. Oczywiście razem z Viv i Alex'em.

Wracając do Dylana. Jest mi okropnie, że nie ma go z nami na wycieczce. Był moim najlepszym przyjacielem.

Wstałam z łóżka i podeszłam do mojej walizki. Wyjęłam z niej czarne jeansy z przetarciami i szary sweterek. Weszłam do łazienki i zamknęłam ją na klucz w razie gdyby ktoś chciał wejść. Wzięłam krótki prysznic i ubrałam się.

[10:00]

Całą paczką jesteśmy na wielkiej sali gdzie ma się odbyć koncert. Cała nasza klasa ma darmowe bilety, a my możemy być za kulisami. Chłopcy weszli na scenę i zaczęli ćwiczyć choreografię i piosenki.

[15:00]

Koncert zaraz się zaczyna. Tinus chodzi po całej garderobie cały w nerwach, a Marcus rozmawia z Vivian. Słuchać było głośne piski dziewczyn. Nie chcę wiedzieć jakie będą gdy wejdą na tą scenę.

-Chłopaki wchodzicie. -Powiedział jakiś facet, a chłopcy wbiegli na scenę.

(Jak chłopcy będą mówili coś po polsku będzie to pisane pochyloną kursywą)

-Cześć Polska! -Krzyknęli obydwaj na co cała sala piszczała.

Na całej sali rozbrzmała piosenka, a bliźniaki zaczęli śpiewać.

[TIME SKIP]

-Została nam ostatnia piosenka, którą dedykujemu najpiękniejszym dziewczyną na całym świecie. -Powiedzieli równo, a ja momentalnie popatrzyłam na Vivkę.

-Teraz zapraszamy na scenę Vivian i Darie! -Krzyknęli, a my Nie pewnie weszłyśmy na scenę.

Usiadłyśmy obok nich i słuchaliśmy dobrze znanej piosenki.

Heartbeat

To od tej piosenki wszystko się zaczęło. Na początek piosenki przeszedł mnie przyjemny dreszcz. Gdy piosenka dobiegła końca chłopaki pocałowali nas przy wszystkich.

-Kochamy Was! -Krzyknęli i wybiegli z nami za kulisy.

[ZA KULISAMI]

-Zadowolone? -Uśmiechnął się Marcus.

-I to jak! -Krzyknęła zadowolona Viv rzucając mu się na szyję.

-A Ty? -Zapytał mnie Tinus. Ja tylko lekko musnęłam jego usta.

Żeby reszta dni wycieczki była taka sama..

-----------------------------------------------------------

Już Epilog będzie :)

Daj gwiazdkę i komentarz. To mega motywuje❤

Heartbeat||M&M ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz